Εκτός από τους λιμενικούς και τους μηχανικούς, που ξεκίνησαν δύο εβδομάδες εργατικής δράσης στις 19 Σεπτεμβρίου, οι ανώτεροι χειριστές θαλάμων ελέγχου ψήφισαν τώρα για να συμμετάσχουν στις απεργίες.
Επιπλέον, οι λιμενάρχες, οι υπεύθυνοι βάρδιας και οι αξιωματικοί των υπηρεσιών κυκλοφορίας πλοίων ετοιμάζονται επίσης να ψηφίσουν για απεργία, σύμφωνα με την ανακοίνωση της Unite. Ο συνδυασμένος αντίκτυπος τόσων πολλών ρόλων σημαίνει ότι ολόκληρο το λιμάνι θα αντιμετωπίσει σοβαρές επιχειρησιακές προκλήσεις.
Οι εργαζόμενοι διαφωνούν με την απόφαση της MDHC, μέρος των Peel Ports, να προσφέρει αύξηση μισθού περίπου 8,3% με τον πραγματικό ρυθμό πληθωρισμού, RPI, στο 12,3%.
Η διαφωνία αφορά επίσης την αποτυχία της MDHC να τηρήσει τη συμφωνία αμοιβών του 2021, σύμφωνα με την Unite, η οποία σημείωσε ότι η εταιρεία δεν ανέλαβε την αναθεώρηση αμοιβών που είχε υποσχεθεί, η οποία συνέβη για τελευταία φορά το 1995.
Ο εθνικός συντονιστής για τα ελεύθερα λιμάνια, Στίβεν Τζέραρντ επεσήμανε ότι η διαταραχή στο λιμάνι του Λίβερπουλ είναι «εξ ολοκλήρου ευθύνη της MDHC και της Peel Ports». Σημείωσε ότι «αν αποχωρήσει ακόμη περισσότερο προσωπικό λόγω της ανεπαρκούς προσφοράς αμοιβών της εταιρείας, ολόκληρο το λιμάνι θα καταστεί κυριολεκτικά ανενεργό».
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr