Υπολογίζοντας τον όγκο των 530.800 TEU του Ιουλίου, οι επιδόσεις του Αυγούστου συμπληρώνουν την ταχύτερη περίοδο κατά την οποία το λιμάνι της Σαβάννας έχει εκκαθαρίσει το όριο του 1 εκατομμυρίου TEU σε ένα οικονομικό έτος.
«Τα γεωγραφικά πλεονεκτήματα και τα πλεονεκτήματα χωρητικότητας του λιμανιού της Σαβάννας παραμένουν η κινητήρια δύναμη πίσω από παλιούς και νέους πελάτες που αποφασίζουν να μετακινήσουν φορτίο μέσω της Τζωρτζια», δήλωσε ο εκτελεστικός διευθυντής της GPA, Griff Lynch.
«Οι επενδύσεις που κάναμε στη λειτουργική μας υποδομή αποδίδουν στην ικανότητά μας να χειριστούμε τη συνεχή εισροή φορτίων που ξεκίνησε πριν από δύο χρόνια», δήλωσε ο πρόεδρος της GPA Joel Wooten.
Είναι σημαντικό να σημειωθεί ότι περίπου ένα χρόνο νωρίτερα, τον Νοέμβριο του 2021, η GPA έθεσε σε λειτουργία τις τελευταίες εννέα από τις 18 γραμμές εργασίας στον τερματικό σταθμό Mason Mega Rail, αυξάνοντας τη χωρητικότητα των σιδηροδρόμων κατά 30%.
Ενώ το λιμάνι της Σαβάννας συνεχίζει να λειτουργεί, λόγω καθυστερήσεων των πλοίων, ο Lynch σημείωσε ότι οι εισαγωγές παρουσιάζουν πτωτική τάση σε σύγκριση με τον Ιούλιο, όταν υπήρχαν 265.000 εμπορευματοκιβώτια που προορίζονταν για τη Σαβάνα. Σήμερα, αυτός ο αριθμός είναι 223.460 κουτιά στο νερό. Ο Lynch είπε ότι ο αριθμός των πλοίων που αγκυροβολούν θα μειωθεί τις επόμενες έξι εβδομάδες και μια πιο μόνιμη λύση αναμένεται τον Ιούνιο του 2023, όταν ολοκληρωθούν οι βελτιώσεις στο Container Berth 1 στο Garden City Terminal.
Οι εργασίες για την εκ νέου ευθυγράμμιση της αγκυροβόλησης έχουν πλέον ολοκληρωθεί περισσότερο από 60%, σύμφωνα με τη δήλωση του λιμανιού, ενώ η βελτίωση θα δώσει χώρο για ένα ακόμη μεγάλο αγκυροβόλιο πλοίων, επιτρέποντας στο λιμάνι της Σαβάννας να εξυπηρετεί ταυτόχρονα τέσσερα πλοία 16.000 TEU, καθώς και τρία επιπλέον πλοία .
Σε ένα σχετικό έργο, η GPA παρήγγειλε οκτώ νέους γερανούς από πλοίο σε ακτή, οι οποίοι πρόκειται να τεθούν σε λειτουργία τον Δεκέμβριο του 2023. Επιπλέον, έχουν ξεκινήσει οι εργασίες στο Garden City Terminal West Expansion Phase II, το οποίο αναμένεται να προσθέσει 90 στρέμματα (364.217 m²) του χώρου αποθήκευσης εμπορευματοκιβωτίων που θα υποστηρίζεται από 15 ηλεκτρικούς γερανούς από καουτσούκ. Το έργο θα προσθέσει 1 εκατομμύριο TEU ετήσιας χωρητικότητας διακίνησης εμπορευματοκιβωτίων, που θα δραστηριοποιηθεί σε φάσεις το 2023 και το 2024.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr