Οι εταιρείες συμφώνησαν να μοιραστούν έρευνα και ιδέες σχετικά με τις νέες θαλάσσιες τεχνολογίες, τα εναλλακτικά καύσιμα και άλλους τομείς που δυνητικά θα αναπτυχθούν στο εγγύς μέλλον, με απώτερο στόχο την επίτευξη καθαρών μηδενικών εκπομπών αερίων θερμοκηπίου (GHG) στις θαλάσσιες μεταφορές μέχρι το 2050.
Η K Line και η θυγατρική της εταιρεία K Line (India) Shipping (KISP) ασχολούνται με τη θαλάσσια μεταφορά πρώτων υλών για την JSW Steel από το 2006 και το 2014, αντίστοιχα. Σύμφωνα με την εταιρεία, ο όγκος μεταφοράς φτάνει σήμερα περίπου τα 10 εκατομμύρια τόνους ετησίως από τα πλοία μεταφοράς χύδην ξηρού φορτίου μεγέθους Supramax μέχρι και Capesize, που εκτελούν τόσο εγχώριες όσο και διεθνείς μεταφορές. Οι θαλάσσιες μεταφορές με μεγάλα πλοία ορίζονται ως μία από τις προτεραιότητες στο μεσοπρόθεσμο σχέδιο διαχείρισης της K Line από τον Μάιο του τρέχοντος έτους.
Στο μεταξύ, η K Line εστιάζει στην επίτευξη καθαρών μηδενικών εκπομπών GHG έως το 2050, ένας νέος στόχος που τέθηκε τον Νοέμβριο του περασμένου έτους στο μερικώς αναθεωρημένο K Line Environmental Vision 2050 .
Έχοντας αυτό υπόψη, στις αρχές του τρέχοντος έτους, η εταιρεία αποκάλυψε σχέδια να έχει πλοία μηδενικών εκπομπών έως το 2030. Ως συγκεκριμένα μέτρα, η K Line αποφάσισε να κατασκευάσει οκτώ νέα πλοία μεταφοράς αυτοκινήτων με καύσιμα LNG επιπλέον αυτού που είχε ήδη ενταχθεί στον στόλο της εταιρείας και να παραγγείλει ένα πλοίο μεταφοράς χύδην ξηρού φορτίου μεγέθους Capesize με LNG και ένα πλοίο μεταφοράς LPG με καύσιμο LPG.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr