Το Kijing, που λειτουργεί από το Pelindo II (γνωστό και ως Indonesia Port Corporation), στην περιοχή Mempawah του λιμανιού Pontianak, μπορεί να διαχειριστεί περίπου 1,95 εκατομμύρια TEU ετησίως και κοστίζει περίπου 195 εκατομμύρια δολάρια ΗΠΑ για την κατασκευή. Ο Πρόεδρος Widodo είπε ότι ο τερματικός σταθμός θα διευκολύνει τη μεταφορά σημαντικών εμπορευμάτων όπως το ακατέργαστο φοινικέλαιο, ο βωξίτης και η αλουμίνα στις εγχώριες και ξένες αγορές.
Ο τερματικός σταθμός, που βρίσκεται στην ακτή του στενού Karimata με απευθείας θαλάσσιες διαδρομές προς τη Σουμάτρα, τη Σιγκαπούρη και τη Μαλαισία, θα αυξήσει την ικανότητα διαχείρισης εμπορευματοκιβωτίων του Pontianak. «Πρέπει να βεβαιωθούμε ότι μια τόσο μεγάλη επένδυση θα συμβάλει στην ενίσχυση της ανταγωνιστικότητάς μας και στη βελτίωση της ενδολιμενικής, διανησιωτικής και διεθνούς συνδεσιμότητας», είπε ο πρόεδρος.
Ο Widodo έδωσε επίσης εντολή στον υπουργό Δημοσίων Έργων και Στέγασης Basuki Hadimuljono να αναβαθμίσει τους δρόμους γύρω από το λιμάνι για να επιτρέψει την ομαλή κυκλοφορία μεγάλων φορτηγών και εμπορευματοκιβωτίων.
Το Kijing θα ενσωματωθεί στην ειδική οικονομική ζώνη που θα αναπτυχθεί στην περιοχή, στο πλαίσιο της προσπάθειας δημιουργίας ενός νέου κέντρου ανάπτυξης στην επαρχία.
Ο υπουργός Κρατικών Επιχειρήσεων Erick Thohir είπε ότι το Kijing συμβάλλει στην εδραίωση του λιμενικού οικοσυστήματος και της βιομηχανίας υπηρεσιών logistics της χώρας, βοηθώντας παράλληλα την ανάπτυξη της μεταποιητικής βιομηχανίας.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr