Το τέλος διαχείρισης εμπορευματοκιβωτίων, που στοχεύει τα άδεια κοντέινερ που αποθηκεύονται στο λιμάνι για μεγάλες περιόδους, θα ισχύει από την 1η Σεπτεμβρίου, εν αναμονή μιας υποχρεωτικής ομοσπονδιακής περιόδου ειδοποίησης 30 ημερών.
Το τέλος προορίζεται να μειώσει τον αριθμό των κενών εμπορευματοκιβωτίων που βρίσκονται στο λιμάνι και να απελευθερώσει την τόσο αναγκαία χωρητικότητα για εμπορευματοκιβώτια που είναι γεμάτα και έτοιμα να παραληφθούν από τους μεταφορείς.
Τα συγκεκριμένα λιμάνια καλούνται να διαχειριστούν μια αύξηση φορτίου σχεδόν 12% σε σύγκριση με την ίδια περίοδο πέρυσι και 34% σε σύγκριση με την ίδια περίοδο πριν από την πανδημία του 2019.
Σύμφωνα με αυτό το νέο τέλος, το οποίο θα αξιολογείται σε τριμηνιαία βάση, ο συνολικός όγκος εξερχόμενων εμπορευματοκιβωτίων των αερομεταφορέων πρέπει να ισούται ή να υπερβαίνει το 110% του εισερχόμενου όγκου εμπορευματοκιβωτίων κατά την ίδια περίοδο, διαφορετικά θα επιβαρυνθεί με χρέωση 100$ ανά εμπορευματοκιβώτιο.
Τα έσοδα από τα τέλη θα χρησιμοποιηθούν για την αντιστάθμιση του κόστους παροχής πρόσθετης χωρητικότητας αποθήκευσης και άλλων δαπανών που προκύπτουν λόγω του πλεονάσματος των κενών εμπορευματοκιβωτίων. Η Λιμενική Αρχή έχει επίσης επανατοποθετήσει 12 στρέμματα εντός του Port Newark και του Elizabeth-Port Authority Marine Terminal για προσωρινή αποθήκευση κενών εμπορευματοκιβωτίων.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr