Από την πλευρά του Ατλαντικού, οι όγκοι πωλήσεων στο Manzanillo International Terminal -Panama (MIT) μειώθηκαν κατά 3,7% στα 1,37 εκατ. teu. Η Cristobal κατέγραψε επίσης πτώση σε όγκους κατά 9,3% στα 426.644 teu, ενώ το Colon Container Terminal (CCT) που διαχειρίζεται η Evergreen της Ταϊβάν ήταν το μόνο τερματικό που παρουσίασε ανάπτυξη, σημειώνοντας αύξηση 54,6% στα 690.194 teu.
«Τα αποτελέσματα του πρώτου εξαμήνου δείχνουν επιβράδυνση λόγω της αναδιάρθρωσης των υπηρεσιών των ναυτιλιακών γραμμών, και ιδιαίτερα μιας γενικής πτώσης των εισαγωγών και των εξαγωγών σε ολόκληρη τη Λατινική Αμερική», δήλωσε ο γενικός διευθυντής του MIT Manuel Pinzon.
«Οι συνέπειες των διαταραχών των παγκόσμιων αλυσίδων εφοδιασμού παραμένουν, προκαλώντας υψηλούς μέσους χρόνους παραμονής για το φορτίο μεταφόρτωσης σε τερματικούς σταθμούς στην περιοχή και στο MIT. Αυτή ήταν η τάση κατά το πρώτο εξάμηνο του έτους και δεν αναμένουμε διαρθρωτικές αλλαγές για το υπόλοιπο του 2022», πρόσθεσε.
Στην είσοδο της διώρυγας του Παναμά στον Ειρηνικό, όλοι οι τερματικοί σταθμοί παρουσίασαν μείωση όγκου. Το Balboa, το οποίο διαχειρίζεται η Panama Ports καθώς και η Cristobal, κατέγραψε πτώση του όγκου φορτίου κατά 9,3% στα 1,07 εκατ. teu και η PSA-Panama σημείωσε υποχώρηση 1,1% στα 585.788 teu.
Η Bocas Fruit Co. στην επαρχία Bocas del Toro είδε το φορτίο της να μειώνεται κατά 50,2% στα 35.242 teu. Το τερματικό διαχειρίζεται αποστολές μπανανών που παράγονται στις φάρμες της Chiquita του Παναμά και οι περισσότερες από αυτές μεταφέρονται σε εμπορευματοκιβώτια ψύξης.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr