Οι εργαζόμενοι αρνήθηκαν να σταματήσουν την απεργία, παρά το γεγονός ότι το Περιφερειακό Δικαστήριο του Τσανγκγουόν εξέδωσε εντολή στις 16 Ιουλίου για παύση των δράσεων. Καθώς η απεργία πλησιάζει πια τους δύο μήνες, ο Πρόεδρος Γιουν Σουκ-γιόλ απειλεί με τιμωρητικές ενέργειες, κάτι που έχει προκαλέσει κριτική από το συνδικάτο, το οποίο προέτρεψε τον νεοεκλεγέντα πρόεδρο να μην απογοητεύσει τους ψηφοφόρους.
Το Yonhap News, επικαλούμενο αστυνομικές πηγές, ανέφερε ότι η αστυνομία της Νότιας Κορέας εξετάζει το ενδεχόμενο κινητοποίησης προσωπικού για να διαλύσει την απεργία, η οποία ξεκίνησε στις 2 Ιουνίου.
Ο Πρόεδρος Γιουν είπε επίσης στους δημοσιογράφους ότι ο λαός της Νότιας Κορέας θέλει να δει ένα γρήγορο τέλος στην απεργία και ότι η παύση της βιομηχανικής δράσης θα βοηθήσει όλους. Ωστόσο, η στάση του Προέδρου Yoon φαίνεται να έχει σκληρύνει τους εργαζόμενους στα ναυπηγεία.
Επικαλούμενοι την αύξηση του κόστους ζωής λόγω του πληθωρισμού, οι αγωνιστές εργάτες ζήτησαν αρχικά από το ναυπηγείο DSME να αυξήσει τους μισθούς τους κατά 30%. Ωστόσο, υπήρξε ένα αδιέξοδο καθώς η πλειοψηφία που ελέγχεται από την κυβέρνηση μέσω του μεριδίου 55,7% που κατέχει η Korea Development Bank, προσφέρει αύξηση μόλις 4,5%.
Αυτή την εβδομάδα, 3.000 μέλη παρακολούθησαν μια συγκέντρωση για να στηρίξουν τους 120 υπεργολάβους της DSME που αρνήθηκαν να εργαστούν. Η κατάσταση έχει κοστίσει απώλειες στο ναυπηγείο DSME άνω των 458 εκατομμυρίων δολαρίων ΗΠΑ, καθώς οι παραδόσεις σκαφών καθυστερούν και οι υπεργολάβοι έχουν εγκατασταθεί σε ορισμένα από τα υπό ναυπήγηση πλοία για να αποτρέψουν τους μη απεργούς συναδέλφους να εργαστούν στα πλοία. Απογοητευμένο από την αντίσταση των εργαζομένων, το εργατικό σωματείο της DSME φέρεται να εξετάζει το ενδεχόμενο χωρισμού από την ένωση KMWU.
Αν και πολλές παραγγελίες πλοίων μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων κερδήθηκαν εν μέσω της ιστορικά υψηλής αγοράς ναύλων, η DSME, η δεύτερη μεγαλύτερη ναυπηγική εταιρεία της Νότιας Κορέας, υπέστη ζημιά 368 εκατομμυρίων δολαρίων ΗΠΑ το 1ο τρίμηνο του 2022, υπερδιπλάσια από την καθαρή απώλεια το 1ο τρίμηνο του 2021, καθώς ο πληθωρισμός ανέβασε το κόστος σε ακατέργαστα υλικά. Με την απεργία και τις κυρώσεις κατά της Ρωσίας που προκάλεσαν την ακύρωση των παραγγελιών μεταφοράς LNG που προορίζονταν για το έργο LNG της Αρκτικής, η DSME πέρασε σε λειτουργία διαχείρισης έκτακτης ανάγκης αυτόν τον μήνα.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr