Η έρευνα διαπίστωσε ότι οι πωλήσεις καυσίμων πλοίων της Σιγκαπούρης ασκούν παγκόσμιο περιβαλλοντικό αποτύπωμα, αλλά μεγάλο μέρος της ρύπανσης συγκεντρώνεται στις θάλασσες και τις παράκτιες περιοχές που γειτνιάζουν με τη χώρα.
Στις θάλασσες που περιβάλλουν τη Νοτιοανατολική Ασία, τα υπολείμματα θαλάσσιων καυσίμων που πωλούνται στη Σιγκαπούρη λέγεται ότι αντιπροσωπεύουν περισσότερο από το 42% του συνόλου των σωματιδίων στη ναυτιλία. Αρκετά επίπεδα παρατηρούνται επίσης στη Θάλασσα της Νότιας Κίνας, στον Ινδικό Ωκεανό και σε ολόκληρη την Ωκεανία, συμπεριλαμβανομένων των δυτικών και νότιων ακτών της Αυστραλίας.
Η έρευνα σημείωσε ότι η Σιγκαπούρη κατατάσσεται χαμηλή ως προς τις απόλυτες εκπομπές λόγω του μικρού μεγέθους της αποκλειστικής οικονομικής ζώνης της (ΑΟΖ), αλλά υψηλή ως προς τη σχετική συνεισφορά των PM2,5 (35%) και NOx (29%) από τα πλοία καύση υπολειμμάτων καυσίμων που ανεφοδιάστηκε στη Σιγκαπούρη. Οι γειτονικές χώρες, συμπεριλαμβανομένης της Μαλαισίας (37% των ναυτιλιακών PM2,5), του Βιετνάμ (30%), της Σρι Λάνκα (25%), της Ινδονησίας (23%) και της Ινδίας (22%), λέγεται επίσης ότι επηρεάζονται σε μεγάλο βαθμό από τη Σιγκαπούρη πωλήσεις καυσίμων πλοίων.
Η έρευνα επίσης πρόσθεσε ότι για να παραμείνει σημαντικό λιμάνι ανεφοδιασμού, η Σιγκαπούρη θα πρέπει να εντείνει τις προσπάθειες για την προμήθεια ανανεώσιμων καυσίμων, να εξετάσει πρόσθετες προσπάθειες για τη μετάβαση από την ανεφοδιασμό ορυκτών και να επανεξετάσει τυχόν περαιτέρω επενδύσεις σε υγροποιημένο φυσικό αέριο (LNG).
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr