Η ναυτιλιακή εταιρεία, η οποία είναι επί του παρόντος ο όγδοος μεγαλύτερος μεταφορέας εμπορευματοκιβωτίων, δήλωσε ότι σκοπεύει να επενδύσει σε μια σειρά πρωτοβουλιών που περιορίζουν βασικά περιουσιακά στοιχεία, όπως πλοία, τερματικά σταθμούς και εγκαταστάσεις logistics, ενώ παράλληλα επικεντρώνεται στα ζητήματα που αντιμετωπίζει η ναυτιλιακή βιομηχανία, συμπεριλαμβανομένης της ψηφιοποίησης και της απαλλαγής από τον άνθρακα. Η στρατηγική των πέντε σημείων θεωρείται ως το επόμενο βήμα για την αποκατάσταση της πρώην Hyundai Merchant Marine, η οποία το 2016 χωρίστηκε από τον Όμιλο Hyundai και διασώθηκε από την κρατική Κορεατική Τράπεζα Ανάπτυξης. Η KDB μαζί με την κρατική Korea Ocean Business Corp. κατέχουν επί του παρόντος συνολικά περισσότερο από το 40 τοις εκατό της ναυτιλιακής γραμμής με αναφορές ότι αναζητούσαν μια στρατηγική ως μέρος των σχεδίων για την έναρξη ιδιωτικοποίησης της εταιρείας το 2022.
«Η στρατηγική μας είναι να διασφαλίσουμε τη διαρκή ανάπτυξη της HMM υπό το νέο όραμα - μια παγκόσμια κορυφαία εταιρεία που δημιουργεί βιώσιμη αξία για τον κόσμο», δήλωσε ο Kim, Kyung Bae, Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της HMM. Μιλώντας σε δημοσιογράφους στη Νότια Κορέα είπε ότι δεν συζητούν επί του παρόντος το χρονοδιάγραμμα και τη στρατηγική για την ιδιωτικοποίηση.
Η πενταετής στρατηγική ανάπτυξης της HMM επικεντρώνεται σε πέντε βασικά επιχειρηματικά στοιχεία, με την πλειονότητα της επένδυσης για νέα πλοία, τερματικά και logistics εγκαταστάσεις. Επί του παρόντος, αντλώντας το 90% των εσόδων της από το τμήμα, η HMM είπε ότι θα διπλασιάσει σχεδόν τη χωρητικότητα εμπορευματοκιβωτίων σε 1,2 εκατομμύρια TEU από τα 820.000 TEU που είναι σήμερα. Η εταιρεία σχεδιάζει επίσης να επεκτείνει τον στόλο σε πλοία μεταφοράς χύδην φορτίου από τα 29 πλοία που είναι σήμερα σε 55 πλοία, γεγονός που θα αυξήσει τη χωρητικότητά της κατά 90%.
Η συνολική επένδυση που έχει προγραμματιστεί για πλοία καθώς και για την απόκτηση τερματικών σταθμών και εγκαταστάσεων logistics είναι 7,8 δισεκατομμύρια δολάρια. Η στρατηγική προβλέπει την ολοκλήρωση της επένδυσης έως το 2026. Ως μέρος της προσπάθειας, θα επικεντρωθούν στο περιβάλλον, συμπεριλαμβανομένης πιθανής παραγγελίας νέων πλοίων που χρησιμοποιούν εναλλακτικά καύσιμα και προσπάθειες Ε&Α για την υποστήριξη του στόχου επίτευξης ουδετερότητας άνθρακα το 2050.
Η HMM σχεδιάζει επίσης να συνεχίσει τις επενδύσεις της στην ψηφιακή στρατηγική της. Η εταιρεία εγκαινίασε πρόσφατα μια διαδικτυακή πλατφόρμα πωλήσεων για πελάτες. Στα επόμενα βήματα, σχεδιάζουν να ενοποιήσουν το δίκτυο logistics στην ενδοχώρα τους και να εφαρμόσουν λύσεις ναύλων με χρήση τεχνητής νοημοσύνης.
Χωρίς να δώσει περισσότερες λεπτομέρειες, η HMM είπε ότι θα επενδύσει επίσης 3,8 δισεκατομμύρια δολάρια τα επόμενα πέντε χρόνια σε μελλοντικά στρατηγικά έργα για τη διαφοροποίηση των δραστηριοτήτων της.
Τα επενδυτικά σχέδια έρχονται σε μια περίοδο που η HMM βρίσκεται σε σταθερή τροχιά ανάκαμψης, αφού η κυβέρνηση της Κορέας σύναψε συμφωνία χρέους για να σώσει την εταιρεία από τη χρεοκοπία το 2016. Η HMM ανέκαμψε το 2021 αναφέροντας 11,5 δισεκατομμύρια δολάρια σε έσοδα και 4,6 δισεκατομμύρια δολάρια σε καθαρά κέρδη. Για μεγάλο μέρος του 2021, υπήρχαν εικασίες ότι η κυβέρνηση αναζητούσε αγοραστή.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr