Όπως αποκαλύφθηκε, η C-Job έχει παραδώσει ένα αρχικό σχέδιο στη Saronic Ferries μετά από εκτενή μελέτη σκοπιμότητας βιώσιμων καυσίμων.
Σύμφωνα με τη Saronic Ferries, το επιβατηγό οχηματαγωγό Ro-Pax μηδενικών εκπομπών ρύπων έχει χωρητικότητα 800 επιβατών και θα διαθέτει μια ποικιλία βιώσιμων πτυχών, συμπεριλαμβανομένης της πλήρως ηλεκτρικής πρόωσης, και θα επαναφορτίζεται στο λιμάνι του Πειραιά.
«Ο σχεδιασμός θα περιλαμβάνει λύσεις εξοικονόμησης ενέργειας και χαρακτηριστικά που προσφέρουν άνεση χωρίς κόστος για το περιβάλλον», αναφέρουν οι συνεργάτες.
Το πλοίο αναμένεται να ενταχθεί στον στόλο το 2026, πλέοντας μεταξύ του Πειραιά και των νησιών Αίγινα και Αγκίστρι, υπό την προϋπόθεση ότι υπάρχουν οι απαιτούμενες υποδομές στο λιμάνι του Πειραιά.
Το ηλεκτρικό πλοίο αποτελεί μέρος της προσπάθειας της Saronic Ferries να λειτουργήσει έναν στόλο χωρίς εκπομπές ρύπων έως το 2040. Ο συνεργάτης της Saronic Ferries, Γιώργος Παπαϊωαννίδης, δήλωσε: «Κάνουμε ένα βήμα προς έναν καθαρότερο κόσμο και οραματιζόμαστε τη λειτουργία μας στα νησιά του Σαρωνικού να αποτελέσει έμπνευση για άλλους να ξεκινήσουν περισσότερα έργα ανανέωσης πράσινων στόλου στην Ελλάδα».
Προκειμένου να καταστεί δυνατή η ανάπτυξη ενός ηλεκτρικού πορθμείου για τοπική ανάπτυξη στην Ελλάδα, η Saronic Ferries υπέγραψε μνημόνιο συνεργασίας (MoU) με τον νηογνώμονα DNV κατά τη διάρκεια της εμπορικής έκθεσης Posidonia 2022, που πραγματοποιήθηκε στην Αθήνα τον Ιούνιο.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr