«Ο κόσμος βασίζεται στους ναυτικούς», δήλωσε ο Γενικός Γραμματέας Αντόνιο Γκουτέρες. «Τα πλοία μεταφέρουν ένα αξιοσημείωτο 90 τοις εκατό των παγκόσμιων εμπορευμάτων - από σιτηρά και ενέργεια, μέχρι καταναλωτικά αγαθά και πολλά άλλα. Χωρίς τα πλοία και τις γυναίκες και τους άνδρες που εργάζονται σε αυτά, οι οικονομίες θα σταματούσαν και οι άνθρωποι θα λιμοκτονούσαν».
Φέτος, ο ΙΜΟ καλεί τους ναυτικούς να μοιραστούν την ιστορία των δικών τους προσωπικών ταξιδιών σε μια καμπάνια στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Το πρακτορείο ζήτησε από τους ναυτικούς να δημοσιεύσουν δύο φωτογραφίες στο Twitter χρησιμοποιώντας το hashtag #SeafarersJourney: μια φωτογραφία από το πρώτο τους ταξίδι και μια άλλη από το πιο πρόσφατο ταξίδι τους. Ο ΙΜΟ ζητά επίσης ιστορίες για το τι έχει αλλάξει κατά τη διάρκεια της σταδιοδρομίας των ναυτικών.
Η ημέρα είναι επίσης μια ευκαιρία για τον κλάδο να προβληματιστεί σχετικά με το μέλλον της ναυτιλίας, συμπεριλαμβανομένων των συνθηκών εργασίας, των ερωτημάτων πρόσληψης και των αντιλήψεων του κοινού για μια ναυτική σταδιοδρομία. Η πανδημία του COVID-19, η κρίση αλλαγής πληρώματος και η περικοπή της άδειας στην ξηρά είχαν μετρήσιμο αντίκτυπο στην ευτυχία των ναυτικών, με πιθανές επιπτώσεις στο ποσοστό διατήρησης και τη φήμη του κλάδου ως εργοδότη.
«Αυτό που συνέβη κατά τη διάρκεια της κρίσης του COVID, με τα πληρώματα κολλημένα για μήνες στα πλοία, έχει προκαλέσει μόνιμη ζημιά στον τρόπο με τον οποίο γίνεται αντιληπτή η ναυτιλία», δήλωσε ο Capt. Rahul Khanna, Global Head of Marine Risk Consulting στην Allianz Global Corporate & Specialty.
Το αποτέλεσμα της καμπάνιας ήταν συγκινητικό. Ανέβηκαν πολλές φωτογραφίες από κάθε γωνιά του πλανήτη, ενώ ξεχώρισαν οι φωτογραφίες των γυναικών που εργάζονται στα καράβια.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr