Η εργατική δράση σταμάτησε όταν η ένωση φορτηγών, Cargo Truckers Solidarity, της Κορεατικής Συνομοσπονδίας Συνδικάτων, πέτυχε συμφωνία από το Υπουργείο Γης, Υποδομών και Μεταφορών (MOLIT) για την παράταση του συστήματος ασφαλούς μεταφοράς εμπορευμάτων πέραν του Δεκεμβρίου.
Η συμφωνία ήρθε μετά τον πέμπτο γύρο διαπραγματεύσεων σε αποθήκη εμπορευματοκιβωτίων στην ενδοχώρα στο Uiwang στην επαρχία Gyeonggi.
Το σύστημα μεταφοράς εμπορευμάτων εισήχθη για περίοδο τριών ετών το 2020 για να διασφαλίσει ότι οι φορτηγατζήδες έχουν αξιοπρεπείς μισθούς και να αποτρέψει την επικίνδυνη οδήγηση και την υπερβολική εργασία. Ενώ το σύστημα έπρεπε να λήξει τον Δεκέμβριο, οι φορτηγατζήδες ήθελαν να συνεχίσει να διαχειρίζεται το αυξανόμενο κόστος καυσίμων.
Η MOLIT είπε ότι τα πορίσματα των πλεονεκτημάτων του συστήματος θα υποβληθούν στην Εθνοσυνέλευση για να συζητηθεί εάν το σύστημα πρέπει να μονιμοποιηθεί.
Άλλα μέτρα που εξετάζονται είναι η αύξηση των επιδοτήσεων καυσίμων και η επέκταση του συστήματος ώστε να καλύπτει οχήματα που μεταφέρουν άλλους τύπους φορτίου.
Ο υπουργός Χωρών, Υποδομών και Μεταφορών, Won Hee-ryong, δήλωσε: «Ελπίζω ότι όλοι οι οδηγοί φορτηγών που συμμετείχαν στη βιομηχανική δράση θα επιστρέψουν στη δουλειά το συντομότερο δυνατό και θα εργαστούν σκληρά για να ομαλοποιήσουν τα logistics». Δεν υποστηρίζουν όλοι την κίνηση επέκτασης του συστήματος ασφαλών ναύλων φορτηγών.
Η Ένωση Διεθνούς Εμπορίου της Κορέας έκρινε ότι το σύστημα είναι μονόπλευρο βάρος για τους ιδιοκτήτες φορτίου, παρόλο που εξέφρασε ανακούφιση για το τέλος της απεργίας.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr