Η εταιρεία συμμετοχών της Hyundai Samho, Korea Shipbuilding & Offshore Engineering (KSOE) δήλωσε ότι τα πλοία, συνολικής τιμής 736 εκατομμυρίων δολαρίων, θα παραδοθούν εντός του δεύτερου εξαμήνου του 2025.
Η KSOE πρόσθεσε ότι έχει πετύχει το 74% του στόχου παραγγελιών για το 2022 των 17,44 δισεκατομμυρίων δολαρίων, έχοντας εξασφαλίσει παραγγελίες για ναυπήγηση 105 πλοίων αξίας 12,9 δισεκατομμυρίων δολαρίων.
Για να διαφοροποιήσει τις πηγές ενέργειας του, ο γαλλικός αερομεταφορέας είπε ότι επρόκειτο να παραγγείλει 10 πλοία διπλού καυσίμου (με LNG), που περιλαμβάνουν έξι πλοία χωρητικότητας 23.000 TEU και έξι πλοία 15.000 TEU και έξι πλοία με μεθανόλη των 8.000 TEU.
Οι παραγγελίες για τα πλοία των 15.000 TEU έχουν γίνει σε άγνωστο ναυπηγείο και η επιβεβαίωση των έξι πλοίων των 8.000 TEU οδηγεί το βιβλίο παραγγελιών της CMA CGM σε 75 πλοία.
Η CMA CGM, ένας από τους πρώτους υποστηρικτές του υγροποιημένου φυσικού αερίου (ΥΦΑ-LNG) ως καυσίμου πλοίων, δήλωσε ότι θέλει να επιτύχει μηδενικό άνθρακα έως το 2050 και θα συνεχίσει να επενδύει σε νεότευκτα που κινούνται με LNG και μεθανόλη. Μέχρι το 2024, 44 από τα πλοία της CMA CGM θα είναι με καύσιμα LNG. Ο γαλλικός αερομεταφορέας διερευνά επίσης νέες πηγές ενέργειας, όπως το πράσινο υδρογόνο, έχοντας ενταχθεί στο πρόγραμμα παραγωγής πράσινου υδρογόνου Jupiter 1000 που πραγματοποιείται πιλοτικά από την GRTgaz.
Καθώς οι εταιρείες τακτικών γραμμών και οι πάροχοι χωρητικότητας συνεχίζουν να αναθέτουν περισσότερα νεότευκτα στην ισχυρή αγορά ναύλων, το παγκόσμιο βιβλίο παραγγελιών πρόκειται να ξεπεράσει το 30% του στόλου εν λειτουργία.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr