Στο πλαίσιο του καθεστώτος, οι ναυπηγοί θα λαμβάνουν δάνεια με 4,5%, το υψηλότερο επιτόκιο για περίοδο 12 ετών με περίοδο χάριτος τριών ετών.
Το πρόγραμμα εντάσσεται στο πλαίσιο της «Πολιτικής Ανάπτυξης Ναυπηγικής Βιομηχανίας 2021» για να βοηθήσει στην ανάκτηση του πολλά υποσχόμενου τομέα που εξήγαγε για πρώτη φορά ένα ποντοπόρα πλοίο σε μια δανική εταιρεία το 2008.
Έκτοτε, το Μπαγκλαντές εξήγαγε 40 πλοία σε διάφορες χώρες στην Ευρώπη, την Αφρική και την Ασία.
Ωστόσο, η συρρίκνωση της ρευστότητας και τα υψηλότερα επιτόκια των τραπεζικών δανείων έχουν επιβραδύνει την ανάπτυξη του κλάδου. Μέχρι στιγμής, το Μπαγκλαντές θα μπορούσε να κερδίσει $180 εκ. εξάγοντας πλοία.
Ο Abdullahel Bari, πρόεδρος της Ένωσης Εξαγωγικού Ναυπηγικού κλάδου του Μπαγκλαντές (AEOSIB), δήλωσε ότι η παρατεταμένη επιβράδυνση των επιχειρήσεων που συνδέεται με την πανδημία έχει βαθύνει τις κρίσεις στον ναυπηγικό τομέα.
Η εταιρεία του Bari, Ananda Shipyard and Slipways Ltd θα εξάγει σύντομα ένα πλοίο στη Γερμανία με αξία 7-8 εκ.$.
Οι ναυπηγοί του Μπαγκλαντές επλήγησαν σκληρά από την παγκόσμια ύφεση πριν από μια δεκαετία, όταν ορισμένοι Ευρωπαίοι αγοραστές ακύρωσαν αρκετές παραγγελίες εξαγωγών προκαλώντας τεράστιες απώλειες στους επιχειρηματίες.
Εν μέσω επανειλημμένων εκκλήσεων από τους ναυπηγούς, η κυβέρνηση εμφανίστηκε τώρα για να βοηθήσει τον κλάδο και έθεσε στόχο να φτάσει τα 4 δις.$ μέσω των εξαγωγών πλοίων έως το 2025.
Η κυβέρνηση σχεδιάζει επίσης να μειώσει τους φόρους για να στηρίξει τη ναυπηγική βιομηχανία.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr