Το Kandla Port, γνωστό και ως Deendayal Port, έχει γίνει το επίκεντρο αυτής της διαταραχής. Σύμφωνα με πηγές, πλοία που βρίσκονται ήδη ελλιμενισμένα, εν μέσω φόρτωσης ή αναμονής για φόρτωση, έχουν βρεθεί αποκλεισμένα για μέρες, ενώ η τύχη των πλοίων που κατευθύνονται προς το λιμάνι για να παραλάβουν φορτίο σιταριού έχει αφεθεί σε επανεξέταση της κυβέρνησης.
Το χάος οδήγησε επίσης σε μεγάλες ουρές φορτηγών έξω από τις πύλες του τερματικού σταθμού στην Κάντλα, αφού οι αρχές είχαν αρχίσει να απομακρύνουν τους φορτηγατζήδες.
Σύμφωνα με την τελευταία ενημέρωση από τοπικές πηγές, ενώ ορισμένα πλοία κατάφεραν να εξασφαλίσουν άδεια και να αποπλεύσουν, μερικά πλοία - σύμφωνα με πληροφορίες τέσσερα - συνέχισαν να παραμένουν καθηλωμένα στο λιμάνι από τις 25 Μαΐου, περιμένοντας άδεια για να ελλιμενιστούν και να παραλάβουν το λιμάνι.
Η τροποποιημένη πολιτική εξαγωγής σιταριού τέθηκε σε ισχύ στις 13 Μαΐου, αγνοώντας τόσο τους εμπόρους όσο και τις εταιρείες λειτουργικής διαχείρισης των πλοίων.
Αντιλαμβανόμενοι τις προκλήσεις, ορισμένες εταιρείες εξαγωγής στην Ινδία έχουν επικαλεστεί ρήτρες ανωτέρας βίας στα συμβόλαιά τους που θα τους προστατεύουν σε περίπτωση που δεν είναι σε θέση να τηρήσουν τις δεσμεύσεις αποστολής. Η ανωτέρα βία συνήθως εφαρμόζεται σε καταστάσεις όπου ένα μέρος δεν μπορεί να υποστηρίξει την πλευρά της σύμβασης λόγω απρόβλεπτων γεγονότων ή περιστάσεων εκτός του ελέγχου του.
Σύμφωνα με πηγές, περίπου ένα εκατομμύριο τόνοι φορτίου σιταριού παραμένουν αποκλεισμένοι στο Kandla και οι έμποροι ελπίζουν να πείσουν τις κυβερνητικές αρχές να ακυρώσουν την απαγόρευση εξαγωγών.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr