Ιδιαίτερα, οι εργαζόμενοι στα ναυπηγεία εξοργίστηκαν όταν η κυβέρνηση, κατόπιν αιτήματος των ναυπηγών, κατάργησε το σύστημα ποσοστώσεων στα μέσα Απριλίου για να επιτρέψει την είσοδο ξένων εργαζομένων σε βασικές δραστηριότητες όπως συγκόλληση, βαφή, ηλεκτρομηχανική.
Οι εργαζόμενοι αποδοκιμάζουν αυτό που θεωρούν ως εκμετάλλευση των εργοδοτών τους, ακόμη και όταν οι ναυπηγοί απολαμβάνουν τώρα έναν σούπερ κύκλο παραγγελιών μεγάλου αριθμού, από την ανάκαμψη στον τομέα της ναυλαγοράς των πλοίων μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων και την αυξανόμενη ζήτηση για μεταφορά υγροποιημένου φυσικού αερίου.
Σε συνέντευξη Τύπου στις 2 Μαΐου, οι εργαζόμενοι του ναυπηγείου Hyundai Heavy Industries δήλωσαν: «Το πρόβλημα της έλλειψης θέσεων εργασίας στη ναυπηγική βιομηχανία μπορεί να επιλυθεί μόνο όταν διασφαλιστεί το βιοτικό επίπεδο και η ασφάλεια».
Οι τρεις μεγάλοι ναυπηγοί της Νότιας Κορέας, η Hyundai Heavy Industries, η Samsung Heavy Industries και η Daewoo Shipbuilding & Marine Engineering, δήλωσαν ότι έχουν έλλειψη 7.000 εργαζομένων συνολικά.
Ωστόσο, οι απεργοί εργάτες δήλωσαν ότι η έλλειψη εργατικού δυναμικού οφείλεται στο ότι οι ναυπηγοί περιέκοψαν το ανθρώπινο δυναμικό τους όταν οι παραγγελίες μειώθηκαν μετά το πετρελαϊκό σοκ στα τέλη του 2014.
Το Συνδικάτο Korean Metal Workers' Union, δήλωσε: "Παρά τις διαμαρτυρίες μας, οι ναυπηγοί απέλυσαν πολλούς εργάτες. Οι νέοι εργαζόμενοι πρέπει να απασχοληθούν για την ανάκαμψη της βιομηχανίας και αυτό μπορεί να γίνει μόνο όταν οι ναυπηγοί μπορούν να εγγυηθούν σταθερούς μισθούς και ασφάλεια στο χώρο εργασίας."
Σύμφωνα με πηγές του κλάδου, περίπου 5.000 εργαζόμενοι μπορούν να προστεθούν στις εταιρείες ως αποτέλεσμα των χαλαρών κανονισμών, αλλά ο αριθμός αυτός είναι μόλις το 20% περίπου αυτού που πραγματικά χρειάζεται.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr