Οι πλοιοκτήτες προσπαθούν να αποτρέψουν την Κίνα από το να προβεί σε ουσιαστικές αναβαθμίσεις, επισκευές και ναυπηγήσεις που οδηγούν τα ναυπηγεία σε όλο τον κόσμο να έχουν σημαντικές εκκρεμότητες.
Τα ναυπηγεία επισκευής πλοίων στην Ευρώπη, τη Μεσόγειο και τη Μαύρη Θάλασσα είναι πλήρως δεσμευμένα για το τρίτο τρίμηνο, ενώ τα ναυπηγεία στη Μέση Ανατολή και σε ολόκληρη την Ασία αναλαμβάνουν επίσης περισσότερες δραστηριότητες λόγω των lockdown της Κίνας.
Ένα άλλο ζήτημα που αντιμετωπίζουν οι εφοπλιστές είναι η αύξηση των δαπανών χάρη σε μεγάλο βαθμό στις αυξημένες τιμές χάλυβα φέτος. Ορισμένες ήδη συμφωνημένες συμβάσεις επισκευής και μετατροπής με χαμηλότερες τιμές έχουν καταστεί άκυρες, ανέφερε η Intermodal στην πιο πρόσφατη εβδομαδιαία έκθεσή της.
Η δημιουργία αντιγράφων ασφαλείας στη δραστηριότητα επισκευής έρχεται καθώς οι κανονισμοί απαιτούν από τους εφοπλιστές να τοποθετήσουν σύντομα όλα τα είδη εξοπλισμού για τον έλεγχο των εκπομπών.
Στην Κίνα, τα ναυπηγεία επισκευής πλοίων αναφέρουν τεράστιες καθυστερήσεις με ελλείψεις ανθρώπινου δυναμικού και δυσκολίες στην παράδοση ανταλλακτικών. Τέλος, ορισμένα πλοία αναγκάστηκαν να μείνουν στο ναυπηγείο πολύ περισσότερο από το αναμενόμενο.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr