Αξίζει να σημειωθεί ότι σε περιορισμό βρίσκεται και η Haigang, η οποία περιλαμβάνει το γιγάντιο συγκρότημα διαχείρισης άνθρακα, αν και αξιωματούχοι στο λιμάνι ισχυρίζονται ότι λειτουργεί κανονικά. Η κοντινή Τανγκσάν, η μεγαλύτερη πόλη παραγωγής χάλυβα της Κίνας, βρίσκεται επίσης σε lockdown για μεγάλο μέρος του Απριλίου.
Την περασμένη Τρίτη, ο πρόεδρος Σι Τζινπίνγκ ζήτησε μια «ολοκληρωτική» υπερχείλιση υποδομών για την προώθηση της ανάπτυξης με την κυβέρνησή του σήμερα να συζητάει ποια μέτρα πρέπει να ληφθούν. Ο Xi ζήτησε περισσότερα έργα στους τομείς των μεταφορών, της εξοικονόμησης ενέργειας και του νερού, καθώς και νέες εγκαταστάσεις για υπολογιστές και τεχνητή νοημοσύνη.
Η συνεδρίαση του Πολιτικού Γραφείου που πραγματοποιήθηκε στο Πεκίνο εξέδωσε την ακόλουθη ανακοίνωση: «Η επιδημία πρέπει να αποτραπεί, η οικονομία πρέπει να σταθεροποιηθεί και η ανάπτυξη πρέπει να είναι ασφαλής». Οι λεπτομέρειες οποιουδήποτε πακέτου τόνωσης δεν έχουν ακόμη αποκαλυφθεί. Παρόμοιες κινήσεις σχεδίασης υποδομών στο παρελθόν έδωσαν μεγάλη ώθηση ιδιαίτερα στην αγορά χύδην ξηρού φορτίου.
Οι αναλυτές της Citi πιστεύουν ότι οι επενδύσεις της Κίνας σε υποδομές είναι πιθανό να αυξηθούν κατά 8% το 2022, πολύ υψηλότερα από την αύξηση 0,4% που παρατηρήθηκε το 2021.
Η Σαγκάη ανέφερε πρόσφατα την πρώτη της αύξηση στα κρούσματα Covid-19 σε έξι ημέρες, με όλες τις ενδείξεις να υποδηλώνουν ότι θα νωρίτερα από τα μέσα Μαΐου δε θα επιστρέψει η καθημερινή ζωή στη μεγαλύτερη πόλη της Κίνας. Σύμφωνα με την S&P Global Market Intelligence, το συνολικό επίπεδο συμφόρησης στα λιμάνια της Σαγκάης έχει αυξηθεί κατά περίπου 30-40% από τις 25 Απριλίου από τις αρχές Μαρτίου 2022.
Επικαλούμενο δορυφορικά δεδομένα, το Bloomberg ανέφερε ότι η απόδοση της λιμενικής δραστηριότητας στην Κίνα έχει μειωθεί κάτω από τα επίπεδα που παρατηρήθηκαν κατά το πρώτο ξέσπασμα του κοροναϊού το 2020.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr