Γνωστή ως Aquarius Eco Handymax II, η φιλοσοφία σχεδιασμού πλοίου αποτελεί μέρος ενός συνεχιζόμενου σχεδίου για τη ναυπήγηση πλοίων μηδενικών εκπομπών. Περιλαμβάνει τεχνολογίες εξοικονόμησης ενέργειας που είτε είναι διαθέσιμες αυτήν τη στιγμή είτε υπό ανάπτυξη, ισχυρίζεται η Eco Marine Power. Υπενθυμίζουμε ότι το Aquarius MRE έλαβε έγκριση κατ' αρχήν από το νηογνώμονα ClassNK το έτος 2021.
Σύμφωνα με την Eco Marine Power, ορισμένες από τις τεχνολογίες που ενσωματώνονται στο σχέδιο Aquarius Eco Handymax II θα εγκατασταθούν για σκοπούς αξιολόγησης σε ένα πραγματικό bulker Handymax φέτος και καθώς το έργο συνεχίζεται θα αναπτυχθούν περαιτέρω τεχνολογίες. Η απόδοση των συσκευών εξοικονόμησης ενέργειας που είναι εγκατεστημένες στο σκάφος θα αξιολογηθούν σε συνεργασία με τον πλοιοκτήτη και τους στρατηγικούς εταίρους.
Χωρίς να αποκαλύψει περισσότερες λεπτομέρειες, η ιαπωνική εταιρεία είπε ότι αρκετές εταιρείες συνεργάζονται σε δραστηριότητες έρευνας και ανάπτυξης που σχετίζονται με το Aquarius Eco Handymax II στο πλαίσιο του Ινστιτούτου Έρευνας Θαλάσσιας Ενέργειας Eco με επιπλέον εταιρείες που αναμένεται να ενταχθούν φέτος.
Σχολιάζοντας το έργο, ο Greg Atkinson , πρόεδρος και CTO της Eco Marine Power, δήλωσε: «Το Aquarius Eco Handymax είναι το αποτέλεσμα χρόνων έρευνας και ανάπτυξης, συμπεριλαμβανομένων δοκιμών σε ξηρά και θάλασσα. Ωστόσο, το επίκεντρο του σχεδιασμού δεν είναι σε καμία λύση ή τεχνολογία, αλλά μάλλον στο πώς διάφορες εναλλακτικές πηγές ενέργειας και συσκευές εξοικονόμησης ενέργειας μπορούν να συνεργαστούν για να επιτύχουν τη λειτουργία μηδενικών εκπομπών ενός μεγάλου πλοίου».
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr