Τα πλοία με χωρητικότητα 64.000 dwt, που ναυπηγήθηκαν σε ιαπωνικά ναυπηγεία το 2019 και το 2020, χρηματοδοτούνται μέσω συμφωνιών χρονομίσθωσης για σταθερή περίοδο περίπου πέντε ετών, με επιλογές παράτασης για άλλα δύο χρόνια. Η εταιρεία εισηγμένη στο χρηματιστήριο Όσλο δήλωσε ότι θα πληρώσει προκαταβολή 12 εκατομμυρίων δολαρίων κατά την παράδοση των πλοίων, τα οποία συνοδεύονται με επιλογές επαναγοράς σε τιμές σημαντικά χαμηλότερα από τα τρέχοντα επίπεδα της αγοράς.
Η παράδοση έχει προγραμματιστεί για το δεύτερο τρίμηνο του 2022 και δεν υπάρχουν υποχρεώσεις για την αγορά των πλοίων στο τέλος των συμφωνιών, πρόσθεσε η εταιρεία. Τα πλοία bulkers έρχονται με συνημμένη απασχόληση ναύλωσης. Η μία απασχόληση ναύλωσης είναι για περίπου δυόμισι χρόνια με 21.000 δολάρια ημερησίως, με δικαίωμα να προστεθούν δύο επιπλέον χρόνια και η άλλη είναι για περίπου έξι μήνες που απομένουν σε συμβόλαιο ναύλωσης παλαιού τύπου με 13.600 δολάρια ημερησίως.
Όσον αφορά την απασχόληση των υφιστάμενων πλοίων bulkers της εταιρείας, ένα unltramax έχει ναυλωθεί τον Απρίλιο μεταξύ 21 και 24 μηνών στα 22.250 $ την ημέρα, ενώ ένα supramax έχει ναυλωθεί για 29.500 $ την ημέρα για 11 και έως 13 μήνες, ξεκινώντας από τα τέλη Απριλίου.
«Πιστεύουμε ότι αυτές οι συμφωνίες προσελκύουν άμεσα τους μετόχους της Belships και δείχνουν την ικανότητά μας να αξιοποιήσουμε συναλλαγές με σύντομο χρόνο παράδοσης και αποτελεσματική χρήση κεφαλαίων. Οι εξαγορές πλοίων και η πρόσθετη σύμβαση ναύλωσης συμβάλλουν στις προοπτικές κερδών της εταιρείας, διατηρώντας παράλληλα τη θέση μας με τον πιο σύγχρονο στόλο στην κατηγορία μας», δήλωσε ο Διευθύνων Σύμβουλος της Belships, Lars Christian Skarsgård. Η Belships διαθέτει ένα στόλο 29 πλοίων που αποτελείται από μεγέθη supramaxes και ultramaxes με μέσο όρο ηλικίας κάτω των τεσσάρων ετών.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr