Η ένωση είπε ότι θα χρειαστεί 1,5 δισεκατομμύρια δολάρια για να ναυπηγήσει νέα πλοία, να αγοράσει παλιά και να μισθώσει και να αγοράσει εμπορευματοκιβώτια για το στόλο πλοίων μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων του Βιετνάμ.
Η απόφαση ελήφθη αφού η Διοίκηση Ναυτιλίας του Βιετνάμ δήλωσε ότι το κλείσιμο των υπηρεσιών από μεγάλες ευρωπαϊκές ναυτιλιακές εταιρείες από και προς τη Ρωσία μπορεί να δημιουργήσει ευκαιρίες στους Βιετναμέζους πλοιοκτήτες να αυξήσουν το μερίδιο αγοράς τους τις επόμενες ημέρες. Η ένωση είπε ότι τα επόμενα τρία έως πέντε χρόνια θα επικεντρωθεί στις επενδύσεις στον ναυτιλιακό τομέα που θα κινητοποιηθεί κυρίως από τον ιδιωτικό τομέα που θα ενισχυθεί από μέτρα στήριξης από την κυβέρνηση.
Ταυτόχρονα, η VLA επιδίωξε τη συνεργασία με επιχειρήσεις που ασχολούνται με τη μηχανική, το σίδηρο και τον χάλυβα, την κλωστοϋφαντουργία, τα υποδήματα, τα έπιπλα, τα θαλασσινά και γενικά είδη διατροφής, ώστε να διασφαλίζεται ο όγκος φορτίου για τον τοπικό στόλο.
Επιπλέον, η ένωση επεδίωξε την παρέμβαση της κυβέρνησης για να προσελκύσει Βιετναμέζικα μέλη του πληρώματος να εργαστούν σε πλοία και να τους παράσχει την απαιτούμενη εκπαίδευση και απαλλαγή από τον φόρο εισοδήματος, καθώς και να επιτρέψει στα ξένα μέλη του πληρώματος να εργάζονται σε πλοία με βιετναμέζικη σημαία.
Η ένωση θα χρησιμοποιεί πλοία χωρητικότητας 1.800 TEU έως 2.500 TEU, καθώς αυτός ο τύπος πλοίου μπορεί να ελλιμενιστεί απευθείας στο λιμάνι Hai Phong λόγω του χαμηλού βυθίσματος του, κάτω από 9,5 μέτρα.
Οι υπηρεσίες θα χρειαστούν συνολικά 14 πλοία για τον πρώτο χρόνο και τον δεύτερο χρόνο, έξι επιπλέον πλοία θα αναπτυχθούν σε δύο δρομολόγια προς την Κίνα και την Ιαπωνία. Από το τρίτο έτος και μετά, η ένωση εκτιμά ότι θα χρειαστεί να αγοράσει περισσότερα πλοία μεγέθους Panamax χωρητικότητας 4.000 TEU έως 5.500 TEU για να εκτελεί συνδυασμό των δρομολογίων Βορρά και Νότου που συνδέουν Ιαπωνία - Κορέα - Κίνα - Βιετνάμ - Σιγκαπούρη (ή Port Klang). - Ινδία - Μέση Ανατολή και αντίστροφα.
Η VLA σχεδιάζει επίσης να ακολουθήσει μια μέθοδο «μίσθωσης-αγοράς» για τα απαιτούμενα εμπορευματοκιβώτια προκειμένου να περιορίσει το επενδυτικό κεφάλαιο που απαιτείται.
Επί του παρόντος, το Βιετνάμ διαθέτει 10 εταιρείες μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων με 48 πλοία με συνολική χωρητικότητα 39.519 TEU. Ο στόλος περιλαμβάνει 13 πλοία ηλικίας άνω των 25 ετών και τρία πλοία άνω των 20 ετών, 15 πλοία έχουν χωρητικότητα από 300 TEU έως 600 TEU, ενώ μόνο 14 πλοία έχουν χωρητικότητα από 1.000 TEU έως 1.800 TEU και μπορούν να εκτελούν δρομολόγια στην Εσωτερική Ασία.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr