Η μονάδα logistics της Hyundai Motor Group είναι η πρώτη ασιατική ναυτιλιακή εταιρεία που υπέγραψε συμβόλαιο με τον μεγαλύτερο παραγωγό υγροποιημένου φυσικού αερίου της Αυστραλίας. Η συμφωνία είναι σταθερή για 10 χρόνια και έρχεται με δυνατότητα επέκτασης για επιπλέον πέντε χρόνια.
Η σύμβαση αναμένεται να ξεκινήσει σοβαρά το δεύτερο εξάμηνο του 2024, όταν το πλοίο μεταφοράς ΥΦΑ χωρητικότητας 174.000 κυβικών μέτρων, κόστους 217 εκατομμυρίων δολαρίων, θα παραδοθεί από τη Hyundai Samho. Στόχος είναι η μεταφορά ΥΦΑ που παράγεται στην Αυστραλία σε παγκόσμιους καταναλωτές όπως η Βορειοανατολική Ασία.
Η Hyundai Glovis είπε ότι ενώ στοχεύει να επεκτείνει το χαρτοφυλάκιο των ναυτιλιακών επιχειρήσεων με επίκεντρο τη μεταφορά οχημάτων, σχεδιάζει επίσης να συγκεντρώσει σχετική τεχνογνωσία για τη μεταφορά αερίου για να επιδείξει ανταγωνιστικότητα στη ναυτιλία υδρογόνου συνεργαζόμενος με τη Woodside, η οποία επένδυσε στο Hynet (Hydrogen Energy Network). , μια κοινοπραξία για την κατασκευή υποδομής φόρτισης υδρογόνου στην Κορέα.
Το πρώτο βήμα ξεκίνησε από τη Hyundai Glovis πέρσι, όπου ανακοίνωσε την είσοδό της στην αγορά ναυτιλίας φυσικού αερίου με την υπογραφή συμφωνίας με τον έμπορο εμπορευμάτων Trafigura για την αποστολή αμμωνίας και υγραερίου (LPG) από το 2024. Δύο πλοία μεταφοράς αερίου μεγάλου μεγέθους, Very large gas carriers VLGC, 86.000 κυβικών μέτρων αξίας περίπου 86 εκατομμυρίων δολαρίων το καθένα θα ναυπηγηθούν ως μέρος της συμφωνίας.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr