«Στόχος μας είναι οι μηδενικές εκπομπές το 2050. Εμείς συμμετέχουμε σε έργα που συνδέονται με το πράσινο υδρογόνο και το ανανεώσιμο βιομεθάνιο και δεσμευόμαστε για το φυσικό αέριο ως μεταβατικό καύσιμο», επεσήμανε ο Adolfo Utor, Πρόεδρος της Baleària.
Το πρώτο τρίμηνο του 2022, η ναυτιλιακή εταιρεία είχε σε λειτουργία εννέα πλοία με διπλούς κινητήρες στα οποία επένδυσε 380 εκατ. ευρώ και τα οποία είναι συμβατά με τη χρήση αυτών των ενεργειών ουδέτερων εκπομπών CO2.
Το 2021, η χρήση φυσικού αερίου αυξήθηκε κατά 36% και επέτρεψε στην Baleària να σταματήσει να εκπέμπει 56.000 τόνους C02, παρά το γεγονός ότι τον Οκτώβριο αναγκάστηκε να περιορίσει τη χρήση της σε ελιγμούς γύρω από τα λιμάνια και στα λιμάνια.
«Πρόκειται για ένα προσωρινό μέτρο που υιοθετήσαμε από ευθύνη και για να διατηρήσουμε τη βιωσιμότητα της εταιρείας ενόψει της κλιμακούμενης τιμής αυτού του καυσίμου», εξήγησε ο Utor.
Τόνισε επίσης «την αποφασιστικότητα της εταιρείας να επενδύσει σε έργα που συνδέονται με καθαρότερες ενέργειες».
Το γεγονός ότι το 2021, το φιλικό προς το περιβάλλον γρήγορο ferry, Eleanor Roosevelt, το πρώτο στον κόσμο με διπλούς κινητήρες αερίου, ήταν έτοιμο για λειτουργία, συνδυάζει αυτή τη δέσμευση για βιωσιμότητα με μια άλλη από τις στρατηγικές γραμμές της ναυτιλιακής εταιρείας - την ψηφιοποίηση.
«Συνεχίζουμε να προοδεύουμε προς τον στόχο μας να μετατρέψουμε την Baleària σε μια εταιρεία που χρησιμοποιεί πολλά δεδομένα για να καθοδηγεί αποφάσεις σε πραγματικό χρόνο με μέγιστη αποτελεσματικότητα», συνέχισε ο Utor, ενημερώνοντας ότι η εταιρεία παρακολουθεί ήδη τον στόλο της μέσω του Πύργου Ελέγχου.
Επιπλέον, επτά από αυτά τα πλοία διαθέτουν σύστημα αισθητήρων που συλλέγει δεδομένα πλοήγησης και χρήσης σε πραγματικό χρόνο.
Στις 24 Μαρτίου, η ισπανική εταιρεία δημοσίευσε τα οικονομικά της αποτελέσματα για το 2021, τα οποία έδειξαν ότι τα EBITDA (κέρδη προ τόκων, φόρων και αποσβέσεων) ξεπέρασαν τα 100 εκατομμύρια ευρώ για πρώτη φορά.
Τα 103 εκατ. ευρώ EBITDA έδωσαν τη δυνατότητα στην εταιρεία να αντισταθμίσει τις ζημίες των 15 εκατ. ευρώ από το προηγούμενο έτος, να αποπληρώσει το χρέος της, να εξυγιάνει τη φερεγγυότητά της και να συνεχίσει το προγραμματισμένο επενδυτικό σχέδιο.
«Παρά το γεγονός ότι αυτός ο τομέας έχει πληγεί από την πανδημία και τους περιορισμούς κινητικότητας, αντιμετωπίσαμε αυτήν την κρίση όντας μια ολοένα πιο αποδοτική ναυτιλιακή εταιρεία, αφοσιωμένη στην περιοχή και με κλίση για το δημόσιο καλό», κατέληξε ο Utor.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr