Η κινέζικη ναυτιλιακή COSCO Shipping, ωστόσο, εξακολουθεί να προσφέρει υπηρεσίες στη Ρωσία.
Η COSCO Shipping συνεχίζει να μεταφέρει αγαθά στη Ρωσία με τον στόλο δεξαμενόπλοιων που μεταφέρει αργό πετρέλαιο, το οποίο είναι το κύριο εξαγωγικό προϊόν της Ρωσίας στην Κίνα.
«Η COSCO προσφέρει οικονομική βοήθεια στη Ρωσία καθώς αντιμετωπίζει ένα μπαράζ οικονομικών κυρώσεων από διάφορες κυβερνήσεις», δήλωσε ο Sathiya Jalapathy, αναλυτής θεμελιωδών επιχειρηματικών στοιχείων στην εταιρεία δεδομένων και ανάλυσης GlobalData.
Από την άλλη πλευρά, η MSC, η οποία δραστηριοποιείται στη Ρωσία μέσω της θυγατρικής της MSC Rus, σταμάτησε να διακινεί φορτία από και προς τη Ρωσία, καλύπτοντας τις περιοχές της Βαλτικής Θάλασσας, της Μαύρης Θάλασσας και της Άπω Ανατολής της Ρωσίας.
Επιπλέον, η ρωσική θυγατρική της CMA CGM, με εννέα γραφεία στη χώρα, συμπεριλαμβανομένων της Αγίας Πετρούπολης, του Νοβοσιμπίρσκ, του Αικατερινούμπουργκ και της Μόσχας, που εξυπηρετεί επτά ρωσικά λιμάνια, έχει αναστείλει τις δραστηριότητές της.
Η Maersk έχει επίσης διακόψει προσωρινά τις μεταφορές εμπορευματοκιβωτίων από και προς τη Ρωσία, ανακοινώνοντας την αναστολή διακίνησης φορτίου στη θάλασσα και στην ενδοχώρα, ενώ η δανική ναυτιλιακή εταιρεία σκοπεύει να πουλήσει το μερίδιο 30,75% της ρωσικής εταιρείας λιμενικών Global Ports Investments.
Επιπλέον, η HMM διέκοψε τη μεταφορά φορτίου σε δύο από τα δρομολόγια της προς και από τη Ρωσία, με χαμηλή ζήτηση, χωρητικότητας 1.700 TEU σε κάθε πλοίο μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων, στις γραμμές Busan προς Vostochny και Busan προς Βλαδιβοστόκ. Ωστόσο, η εταιρεία δήλωσε ότι αυτή η διακοπή δεν θα έχει καμία επίπτωση στην απόδοσή της και ότι θα εκπληρώσει προηγούμενες συμφωνίες μετακίνησης φορτίου.
Η Ocean Network Express με έδρα τη Σιγκαπούρη ανέστειλε επίσης τις λειτουργίες της από και προς την Οδησσό στην Ουκρανία και το Νοβοροσίσκ και την Αγία Πετρούπολη στη Ρωσία, σύμφωνα με την Global Data.
Επιπλέον, η γερμανική Hapag-Lloyd, η οποία δραστηριοποιείται στη χώρα μέσω γραφείων στο Καλίνινγκραντ, τη Μόσχα, το Νοβοροσίσκ και την Αγία Πετρούπολη, σταμάτησε επίσης τις μεταφορές από και προς τη Ρωσία, τη Λευκορωσία και την Ουκρανία.
Ωστόσο, βασικά αγαθά όπως ιατρικός εξοπλισμός, τρόφιμα και ανθρωπιστική βοήθεια συνεχίζουν να μεταφέρονται σύμφωνα με την εταιρεία δεδομένων και αναλύσεων GlobalData.
«Η απόφαση πολλών παγκόσμιων ναυτιλιακών εταιρειών να σταματήσουν τις υπηρεσίες τους στη Ρωσία θα μπορούσε να φέρει τη χώρα σε δύσκολη θέση καθώς θα δυσκολευτεί να εισάγει αγαθά όπως αυτοκίνητα και ανταλλακτικά, βιομηχανικά μηχανήματα και εξοπλισμό, ένδυση και ηλεκτρικά μηχανήματα», σχολίασε ο Sathiya. Jalapathy.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr