Η σύμβαση υπογράφηκε μέσω τηλεδιάσκεψης στις 3 Μαρτίου, αλλά ανακοινώθηκε από το ναυπηγείο μόλις αυτή την εβδομάδα.
Οι παραγγελίες περιλαμβάνουν έξι πλοία και επιλογές για άλλα τέσσερα. Δύο από τα έξι της εταιρείας φέρονται για λογαριασμό μιας άλλης εταιρείας του ιδιοκτήτη της EPS, της XT Shipping. Οι παραδόσεις αναμένονται από το 2024 έως το 2025.
Τα πλοία χωρητικότητας 2.900 TEU θα κατασκευαστούν σύμφωνα με τον ενεργειακά αποδοτικό σχεδιασμό Sealion που δημιουργήθηκε από το Ινστιτούτο Έρευνας και Σχεδιασμού Πλοίων της Σαγκάης. Κάθε πλοίο έχει μήκος 185,99 μέτρα, δοκό 35,2 μέτρα και βύθισμα 11 μέτρα.
Η EPS, όπως και οι όμοιές της εν μέσω της αυξανόμενης αγοράς εμπορευματοκιβωτίων, επεκτείνει το βιβλίο παραγγελιών πλοίων μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων, το οποίο περιλαμβάνει έντεκα πλοία χωρητικότητας 15.264 TEU και έξι πλοία χωρητικότητας 7.900 TEU στην Korea Shipbuilding & Offshore Engineering και επτά πλοία 7.000 TEU κατόπιν παραγγελίας στη New Times Shipbuilding.
Είναι η πρώτη φορά που η EPS παρήγγειλε πλοία στη Fujian Mawei, η οποία κατασκευάζει επίσης πλοία για τις MSC και TS Lines. Καθώς τα μεγάλα ναυπηγεία δεν μπορούν να δεχτούν παραγγελίες ως επί το πλείστον μέχρι το 2025, οι πλοιοκτήτες έχουν στραφεί σε ναυπηγεία μεσαίας κατηγορίας για να εξασφαλίσουν πιο σύντομες ημερομηνίες παράδοσης.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr