Η συντριπτική πλειονότητα των πλοίων που έχουν παγιδευτεί στα ανοιχτά της Ουκρανίας είναι πλοία που μεταφέρουν βασικά φορτία σιτηρών, όπως σιτάρι και καλαμπόκι, και φορτία άνθρακα που απαιτούνται για την κάλυψη των ενεργειακών αναγκών.
Πράγματι, πρέπει να θυμόμαστε ότι η Ουκρανία και η Ρωσία αντιπροσωπεύουν πολύ σημαντικά μερίδια των παγκόσμιων εξαγωγών για τέτοια βασικά αγαθά.
Οι ιδιοκτήτες πλοίων μεταφοράς ξηρού φορτίου κάνουν ό,τι μπορούν για να εξασφαλίσουν την ασφάλεια των πληρωμάτων τους και των πλοίων τους, αλλά τώρα είναι καιρός οι αρχές να παρέμβουν και να παράσχουν:
Ένα ασφαλή θαλάσσιο διάδρομο που θα επιτρέπει στα πλοία να αποπλέουν από την περιοχή,
Ασφαλείς χερσαίους διάδρομους για να επιστρέψουν τα πληρώματα στα πλοία που πρέπει να αποπλεύσουν.
Ο Σύνδεσμός μας έχει συνυποστηρίξει, με τους εταίρους του κλάδου, μια έντυπη υποβολή στον ΙΜΟ σχετικά με τον τρόπο με τον οποίο έχει επηρεαστεί η ασφάλεια και η ευημερία των ναυτικών και αναπτύσσει μια σειρά από ρεαλιστικές και πρακτικές λύσεις.
Η INTERCARGO είναι ευγνώμων στα έθνη του πληρώματος, τις γειτονικές χώρες, τα κράτη λιμένα και τα κράτη σημαίας για τη συνεχή υποστήριξή τους, αλλά χρειάζεται περισσότερος συντονισμός εάν θέλουμε να διασφαλίσουμε την ασφάλεια των πληρωμάτων και των πλοίων, καταλήγει η ανακοίνωση.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr