Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr

Η παράδοση του Yuan Rui Yang στη ναυτιλιακή εταιρεία COSCO λέγεται ότι σηματοδοτεί ένα σημαντικό ορόσημο για την CCS και την Κίνα στην ανάπτυξη πλοίων που μειώνουν τις εκπομπές CO2 ως μέρος της πράσινης ενέργειας της χώρας σε όλη την αλυσίδα εφοδιασμού.
Το πλοίο μήκους 333 μέτρων θα λειτουργεί από την COSCO Shipping Energy Transportation Company χρησιμοποιώντας LNG ως κύριο καύσιμο.
Είναι εξοπλισμένο με κινητήρα διπλού καυσίμου, γεννήτριες ισχύος και λέβητα. Στη λειτουργία αερίου, η αντοχή του πλοίου μπορεί να φτάσει τα 12.000 ναυτικά μίλια, με συνδυασμένη αντοχή για ορυκτά καύσιμα και αέριο 24.000 ναυτικά μίλια. Καθιστά τον δείκτη ενεργειακής απόδοσης σχεδιασμού (EEDI) περίπου 39,3% χαμηλότερο από τη βασική τιμή.
Έχει σχεδιαστεί με τις δεξαμενές αποθήκευσης τύπου C, οι οποίες είναι δύο δεξαμενές αποθήκευσης LNG χωρητικότητας 3.500 cbm χαμηλής θερμοκρασίας.
Ο Yang Guang, πρόεδρος της CCS, είπε ότι η παράδοση του πλοίου δείχνει τη δέσμευση της CCS στην καινοτομία στην καθαρή ενέργεια, ενισχύοντας τη χρήση LNG, ως το κύριο καύσιμο για πλοία μεγάλης κλίμακας, όπως τα VLCC.
Πρόσφατα, ο νηογνώμονας εξέδωσε μια κατ' αρχήν έγκριση (AiP) για την ιδέα του πλοίου VLCC που λειτουργεί με πράσινη μεθανόλη, που αναπτύχθηκε από κοινού από την COSCO SHIPPING Energy και την DSIC.
Το πλοίο είναι εξοπλισμένο με δύο δεξαμενές καυσίμου μεθανόλης συνολικής χωρητικότητας 11.000 κυβικών μέτρων, οι οποίες μπορούν να καλύψουν τις απαιτήσεις καυσίμου ολόκληρου του βασικού κινητήρα, του βοηθητικού κινητήρα και του λέβητα του πλοίου για ολόκληρο το ταξίδι. Η αντοχή φτάνει τα 23.000 ναυτικά μίλια.