Το Tern Fors, το τελευταίο σε μια σειρά από δύο πλοία που συνδυάζουν κινητήρα διπλού καυσίμου που χρησιμοποιεί υγροποιημένο βιοαέριο (LBG) ή υγροποιημένο φυσικό αέριο (LNG), παραδόθηκε από το China Merchants Jinling Shipyard στις 25 Φεβρουαρίου.
Όπως περιγράφεται, ο κύριος κινητήρας, ο λέβητας και ο βοηθητικός κινητήρας του αδελφού πλοίου του Tern Island έχουν σχεδιαστεί για να μειώνουν τις περιβαλλοντικές επιπτώσεις και να εκτελούν ασφαλείς λειτουργίες που λειτουργούν με βιοκαύσιμα.
Εκτός από το ότι σχεδιάστηκε με την υβριδική λύση για να λειτουργεί χωρίς ορυκτά καύσιμα, στο Tern Fors εγκαταστάθηκε επίσης και η ψηφιακή λύση της Kongsberg για τη βελτιστοποίηση του ταξιδιού.
Σύμφωνα με τον Terntank, το πλοίο παραδόθηκε πριν από την ημερομηνία της σύμβασης και τώρα θα προχωρήσει στην Ευρώπη πλήρως φορτωμένο με βιοπροϊόντα.
Ο Claes Möller, Διευθύνων Σύμβουλος της Tärntank Ship Management δήλωσε ότι η παράδοση των Tern Island και Tern Fors σηματοδοτεί το συνεχιζόμενο ταξίδι για την εξέλιξη και τη μάθηση, σε σχέση με τη συνεχή ανάπτυξη της βιώσιμης ναυτιλίας σε όλα τα πεδία των δραστηριοτήτων της εταιρείας.
Να υπενθυμίσουμε, ότι στις 10 Φεβρουαρίου, το Tern Island έφτασε στο λιμάνι του Γκέτεμποργκ εκτελώντας λιμενικές λειτουργίες μηδενικών εκπομπών και γράφοντας θαλάσσια και περιβαλλοντική ιστορία.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr