Στις 17 Φεβρουαρίου 2022, η China Classification Society (CCS) και η DNV εξέδωσαν την AIP.
Αυτός ο τύπος πλοίου αναφέρεται σε εναλλακτικά καύσιμα χαμηλών/μηδενικών εκπομπών άνθρακα και αναπτύχθηκε από κοινού από τις δύο εταιρείες ως απάντηση στην απανθρακοποίηση της ναυτιλίας.
Ο εννοιολογικός σχεδιασμός του βασίζεται στην τελευταία γενιά VLCC, χωρητικότητας 310.000 dwt που σχεδιάστηκε και κατασκευάστηκε από την DSIC.
Το πλοίο είναι εξοπλισμένο με δύο δεξαμενές καυσίμου μεθανόλης συνολικής χωρητικότητας 11.000 κυβικών μέτρων, οι οποίες μπορούν να καλύψουν τις απαιτήσεις καυσίμου της κύριας μηχανής ολόκληρου του πλοίου, της βοηθητικής μηχανής και του λέβητα για ολόκληρο το ταξίδι. Η αντοχή φτάνει τα 23.000 ναυτικά μίλια.
Οι εταίροι πραγματοποίησαν από κοινού την αξιολόγηση σχεδιασμού της συνολικής διάταξης του πλοίου, την επιλογή και τη διάταξη των δεξαμενών καυσίμων και του συστήματος καυσίμων και παρείχαν ένα πλήρες φάσμα τεχνικών υπηρεσιών για το σχεδιασμό του πλοίου όσον αφορά την επαλήθευση συμμόρφωσης και τον σχεδιασμό βελτιστοποίησης.
Επί του παρόντος, στο πλαίσιο της αυξανόμενης ανησυχίας για την ένταση εκπομπών άνθρακα των καυσίμων πλοίων σε ολόκληρο τον κύκλο ζωής, τα καύσιμα μεθανόλης με σχετικά υψηλή ωριμότητα όσον αφορά την τεχνολογία εφαρμογής επί του πλοίου, ειδικά η «πράσινη μεθανόλη» με τεράστιο δυναμικό μείωσης άνθρακα, είναι πιο δημοφιλή στη ναυτιλιακή βιομηχανία.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr