Η MOL υπέγραψε συμφωνία με την -επίσης ιαπωνική- ναυπηγική εταιρεία Naikai Zosen Corporation για την κατασκευή του ζεύγους πορθμείων.
Τα πλοία μήκους 199,4 μέτρων πρόκειται να παραδοθούν το 2025 και θα αντικαταστήσουν δύο πλοία της MOL Ferry που εκτελούν επί του παρόντος το δρομολόγιο Oarai-Tomakomai.
Με ολική χωρητικότητα περίπου 15.600 τόνων, κάθε πλοίο θα μπορεί να φιλοξενήσει 157 επιβάτες, 50 οχήματα και 155 μονάδες φορτηγών.
Ο Όμιλος MOL κατασκευάζει επί του παρόντος τα δύο πρώτα πλοία τέτοιου τύπου της Ιαπωνίας με καύσιμα LNG, τα Sunflower Kurenai και Sunflower Murasaki, τα οποία θα τεθούν σε υπηρεσία το 2023. Με την προσθήκη των δύο νέων πλοίων, ο Όμιλος στοχεύει να είναι μεταξύ των κορυφαίων του κλάδου όσον αφορά την περιβαλλοντική ευθύνη.
Τα νέα πορθμεία θα μειώσουν τις εκπομπές CO2 κατά περίπου 35% σε σύγκριση με τα οχηματαγωγά που λειτουργούν σήμερα, υιοθετώντας τις πιο πρόσφατες τεχνολογίες. Ο Όμιλος MOL θα μειώσει τις περιβαλλοντικές επιπτώσεις εισάγοντας τα οικολογικά οχηματαγωγά επόμενης γενιάς. Σχεδιάζει επίσης να δρομολογήσει περίπου 90 πλοία με καύσιμα LNG έως το 2030 ως πρωτοβουλία για την εισαγωγή καθαρών εναλλακτικών καυσίμων. Ο όμιλος σκοπεύει να αναπτύξει τεχνολογία για πλοία με καύσιμα LNG και ασφαλή λειτουργία μέσω της ανάπτυξης, κατασκευής και λειτουργίας των νέων πορθμείων και να λάβει ενεργή στάση για την προώθηση της χρήσης καυσίμου LNG.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr