Τα κέρδη της εταιρείας μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων αυξήθηκαν περισσότερο από 40 φορές στα 5.326 δισεκατομμύρια KRW (4,4 δισεκατομμύρια δολάρια) το 2021 από 124 δισεκατομμύρια KRW το 2020.
Επιπλέον, τα έσοδα υπερδιπλασιάστηκαν στα 13.794 δισεκατομμύρια KRW το 2021 από 6.413 δισεκατομμύρια KRW το 2020.
Τα λειτουργικά κέρδη της HMM αυξήθηκαν περισσότερο από εφτά φορές στα 7,378 δισεκατομμύρια KRW το 2021 από 981 δισεκατομμύρια KRW το 2020.
«Τα έσοδα και τα κέρδη έφτασαν σε ιστορικό υψηλό το 2021, κυρίως λόγω των υψηλών ναύλων και των αποτελεσματικών λειτουργιών του στόλου, συμπεριλαμβανομένων δώδεκα πλοίων μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων χωρητικότητας 24.000 TEU», εξήγησε η νοτιοκορεατική εταιρεία.
Τον Σεπτέμβριο του 2020, η HMM παρέλαβε το HMM St Petersburg, το τελευταίο των δώδεκα πλοίων χωρητικότητας 24.000 TEU που παραγγέλθηκαν το 2018. Επομένως, το 2021 ήταν η πρώτη πλήρης χρονιά για την HMM που είχε τα δώδεκα νέα πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων σε λειτουργία.
Τα γιγάντια αυτά πλοία έχουν μήκος 399,9 μέτρα και πλάτος 61 μέτρα. Και τα 12 έχουν εξοπλιστεί με scrubbers και διαθέτουν βελτιστοποιημένο σχεδιασμό κύτους και ενεργειακά αποδοτικούς κινητήρες.
Στα μέσα του 2021, η εταιρεία παρήγγειλε επίσης δώδεκα πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων, χωρητικότητας 13.000 TEU έτοιμα για LNG. Προκειμένου να κατασκευαστούν από τα ναυπηγεία Daewoo Shipbuilding & Marine Engineering (DSME) και Hyundai Heavy Industries (HHI), τα νέα ναυπηγεία θα παραδοθούν το 2024. Όλα τα πλοία θα εγκατασταθούν με υβριδικά scrubbers και θα σχεδιαστούν για να είναι έτοιμα για χρήση LNG.
Ως φιλικά προς το περιβάλλον, τα πλοία θα υποστηρίξουν τον στόχο της HMM για μείωση των εκπομπών CO2 στο στόλο εμπορευματοκιβωτίων της κατά 70% έως το 2030 σε σύγκριση με το 2008 και την επίτευξη καθαρών μηδενικών εκπομπών άνθρακα σε ολόκληρο τον στόλο της έως το 2050.
Προσδοκίες για το 2022
Η αυξανόμενη ζήτηση από την παγκόσμια οικονομική ανάκαμψη και οι αυξανόμενες γεωπολιτικές εντάσεις έχουν ασκήσει ανοδική πίεση στις τιμές του πετρελαίου το 2022.
Ως αποτέλεσμα, το χάσμα τιμών μεταξύ του καυσίμου χαμηλής περιεκτικότητας σε θείο (LSFO) και του βαρέος (HFO) αναμένεται να διευρυνθεί, σύμφωνα με την HMM.
«Η χωρητικότητα των πλοίων μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων της HMM στα οποία έχουν τοποθετηθεί scrubber είναι μεγαλύτερη από 80%, γεγονός που θα της δώσει την ευελιξία να ανταποκριθεί αποτελεσματικά στην αύξηση των τιμών του πετρελαίου», πρόσθεσε η εταιρεία.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr