Μέσα στο τρίμηνο η εταιρεία παρέλαβε τέσσερα πλοία μεταφοράς Υγροποιημένου Φυσικού Αερίου (LNGC), ολοκληρώνοντας με επιτυχία το πρόγραμμα απόκτησης των έξι LNGC χωρητικότητας 174.000 κυβικών μέτρων τελευταίας γενιάς με κινητήρα X-DF.
Παράλληλα ολοκληρώθηκε με επιτυχία η έκδοση ομολόγου ύψους €150,0 εκατ. στο Χρηματιστήριο Αθηνών.
Τέλος, παραδόθηκε το πλοίο M/V ‘Adonis’ στους νέους ιδιοκτήτες του στις 13 Δεκεμβρίου 2021.
Επισκόπηση των αποτελεσμάτων τέταρτου τριμήνου 2021
Τα καθαρά έσοδα για το τρίμηνο που έληξε στις 31 Δεκεμβρίου 2021 ήταν 40,0 εκατομμύρια δολάρια, σε σύγκριση με τα καθαρά έσοδα 7,3 εκατομμυρίων δολαρίων για το τέταρτο τρίμηνο του 2020. Τα καθαρά έσοδα για το τέταρτο τρίμηνο του 2021 περιλαμβάνουν ένα κέρδος από την πώληση του M/V «Adonis» ύψους 21,4 εκατ. δολαρίων.
Τα συνολικά έσοδα ήταν 63,6 εκατομμύρια δολάρια για το τρίμηνο που έληξε στις 31 Δεκεμβρίου 2021, σε σύγκριση με 35,1 εκατομμύρια δολάρια το τέταρτο τρίμηνο του 2020.
Τα συνολικά έξοδα για το τρίμηνο ήταν 35,7 εκατομμύρια δολάρια, σε σύγκριση με 24,6 εκατομμύρια δολάρια το αντίστοιχο τρίμηνο του 2020.
Ο κ. Τζέρυ Καλογηράτος, Διευθύνων Σύμβουλος, σχολίασε:
«Είμαστε πολύ ευχαριστημένοι που το τέταρτο τρίμηνο του 2021 ολοκληρώσαμε το πρόγραμμα απόκτησης στόλου έξι πλοίων LNG, τελευταίας γενιάς, το οποίο ξεκινήσαμε νωρίτερα μέσα στο έτος, αξίας άνω των 1,2 δισεκατομμυρίων δολαρίων, καθώς τα υπόλοιπα τέσσερα LNGC εντάχθηκαν στον στόλο μας. Αυτό επιτεύχθηκε χρησιμοποιώντας όλους τους χρηματοοικονομικούς μοχλούς που έχουμε στη διάθεσή μας, συμπεριλαμβανομένης της έκδοσης Ομολόγου 150,0 εκατομμυρίων ευρώ στο Χρηματιστήριο Αθηνών σε ελκυστική τιμή και με ελάχιστη έκδοση κοινών μετοχών. Η εξαγορά των έξι LNGC μαζί με τα τρία πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων κατηγορίας panamax που αποκτήσαμε στις αρχές του τρέχοντος έτους, οδήγησαν σε προσθήκη 1,3 δισεκατομμυρίων δολαρίων σε λογιστική αξία περιουσιακών στοιχείων και περίπου 1,5 δισεκατομμύρια δολάρια σε συμβατικά έσοδα».
«Πιστεύουμε ότι η εταιρεία βρίσκεται στη βέλτιστη θέση σε διάφορα μέτωπα για να επωφεληθεί σημαντικά από αυτές τις συναλλαγές τα επόμενα χρόνια. Πρώτα από όλα, αναμένουμε ότι αυτές οι εξαγορές θα είναι ιδιαίτερα αυξητικές για τα κέρδη και τη δημιουργία ταμειακών ροών μας, επιτρέποντας έτσι στην εταιρεία να σταθεροποιήσει και να αυξήσει την κοινή μας διανομή μονάδων με την πάροδο του χρόνου, καθώς μεγαλώνουμε τον στόλο μας. Ως αποτέλεσμα, το συμβούλιο μας αποφάσισε να αυξήσει την καθοδήγηση κοινής διανομής μονάδων της εταιρείας κατά 50% σε 0,60 $ ετησίως. Επιπλέον, αναμένουμε ότι θα μπορέσουμε να συνεχίσουμε το πρόγραμμα επαναγοράς μεριδίων μας στο μέλλον, ενισχύοντας έτσι την απόδοση κεφαλαίου στους μεριδιούχους μας. Ακόμη, με αυτές τις συναλλαγές, μειώσαμε τη μέση ηλικία του στόλου μας από 10,8 χρόνια σε 7,8 χρόνια και το περιβαλλοντικό αποτύπωμα της εταιρείας εισάγοντας το LNG ως καύσιμο επιλογής για ορισμένα από τα πλοία μας. Ταυτόχρονα, διαφοροποιούμε περαιτέρω τις πηγές εσόδων και την πελατειακή μας βάση, ενώ καθιερώνουμε την παρουσία μας στην αγορά LNG με σημαντικό στόλο και επενδύσεις. Λαμβάνοντας υπόψη τα παραπάνω, παραμένουμε ακλόνητοι στην πεποίθησή μας ότι η αγορά LNG είναι ένας κλάδος υψηλής ανάπτυξης που υποστηρίζεται από θετικά μακροπρόθεσμα θεμελιώδη μεγέθη, καθώς τόσο το φυσικό αέριο όσο και το LNG αναμένεται να διαδραματίσουν βασικό ρόλο στην ενεργειακή μετάβαση στις καθαρές μηδενικές εκπομπές».
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr