Τα νεότευκτα θα έχουν χωρητικότητα 5.500 TEU και η παράδοσή τους έχει προγραμματιστεί για το δεύτερο τρίμηνο του 2023.
Η MPC Capital είπε ότι τα νέα containerships θα έχουν φιλικό προς το περιβάλλον σχεδιασμό, που θα επιτρέψει εξοικονόμηση 40% στην κατανάλωση σε σύγκριση με τον υπάρχοντα στόλο και μετατροπή σε λειτουργίες ουδέτερου άνθρακα με βάση την πράσινη μεθανόλη.
«Υπογραμμίζοντας την υψηλή του απόδοση, ο σχεδιασμός του πλοίου έχει περιβαλλοντική σήμανση DNV υψηλού προφίλ και θα κατασκευαστεί σύμφωνα με τα πρότυπα EEDI-Phase 3 και NOx Tier III», πρόσθεσε η γερμανική εταιρεία.
«Είμαστε πεπεισμένοι ότι η ζήτηση για νέα πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων με ευνοϊκές προδιαγραφές, χαμηλή κατανάλωση και υψηλή περιβαλλοντική κατάταξη θα αυξηθεί», τόνισε ο Christian Rychly, διευθύνων σύμβουλος στον τομέα ναυτιλίας της MPC Capital.
Επιπλέον, σχολίασε, «Το βιβλίο παραγγελιών σε αυτό το τμήμα μεγέθους είναι αρκετά χαμηλό και το 80% των πλοίων στο νερό σήμερα είναι μη οικολογικά πλοία. Ταυτόχρονα, η θετική δυναμική στην αγορά εμπορευματοκιβωτίων συνεχίζεται. Τα θεμελιώδη δεδομένα σηματοδοτούν περαιτέρω ενίσχυση της προσφοράς περιουσιακών στοιχείων και με περιορισμένη χωρητικότητα ναυπηγείων, η παραγγελία νέων πλοίων παρέχει μια πολύ μοναδική ευκαιρία».
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr