Η κυκλοφοριακή συμφόρηση στα λιμάνια του Λος Άντζελες και του Λονγκ Μπιτς έγινε παγκόσμια είδηση πέρυσι με τα πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων να κάνουν ουρά για περισσότερες από τρεις εβδομάδες για να εισέλθουν στο λιμάνι.
Ο προτεινόμενος προϋπολογισμός περιλαμβάνει 2,3 δισ. δολάρια σε επενδύσεις στην εφοδιαστική αλυσίδα.
Τα 1,2 δισεκατομμύρια δολάρια θα διοχετευτούν σε έργα που αυξάνουν την ικανότητα μετακίνησης εμπορευμάτων σε σιδηροδρομικές και οδικές αρτηρίες που εξυπηρετούν λιμάνια και τερματικούς σταθμούς λιμένων, συμπεριλαμβανομένων επεκτάσεων σιδηροδρομικών σταθμών, νέων γεφυρών και έργων εκσυγχρονισμού μηδενικών εκπομπών.
Ταυτόχρονα 875 εκατομμύρια δολάρια θα διατεθούν για λιμενικό εξοπλισμό μηδενικών εκπομπών.
Τέλος, 110 εκατομμύρια δολάρια θα χρησιμοποιηθούν για εκπαίδευση εργαζομένων, 40 εκατομμύρια δολάρια για εμπορικές άδειες οδήγησης και 30 εκατομμύρια δολάρια για λειτουργικές βελτιώσεις.
Ο εκτελεστικός Διευθυντής του Λιμένα του Λος Άντζελες Gene Seroka, δήλωσε: «Ο προϋπολογισμός διαθέτει 2,3 δισεκατομμύρια δολάρια για τα λιμάνια για να αντιμετωπιστούν τα σημεία συμφόρησης στην αλυσίδα εφοδιασμού μας, να προωθηθούν οι προσπάθειές μας για απαλλαγή από τις ανθρακούχες εκπομπές και να διασφαλιστεί ότι ένα ισχυρό και ανθεκτικό εργατικό δυναμικό θα συνεχίσει να διακινεί αγαθά για λογαριασμό του κράτους και του έθνους.
Αυτά τα κεφάλαια, μαζί με τα δικά μας κεφάλαια, τις ιδιωτικές επενδύσεις και τις νέες ομοσπονδιακές λιμενικές επενδύσεις, θα αποδειχθούν ένας ισχυρός συνδυασμός που επιταχύνει την παράδοση των κρίσιμων έργων, όπως μια πρώτη στο είδος της Πανεπιστημιούπολη για την εκπαίδευση εργατικού δυναμικού στη μετακίνηση αγαθών, εγκαταστάσεις υποστήριξης φορτίου, βελτιώσεις ψηφιοποίησης, εξοπλισμό μηδενικών εκπομπών και υποδομή φόρτισης».
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr