Η εταιρεία στοχεύει επίσης να επιτύχει 50% χαμηλότερη ένταση άνθρακα ανά ton-mile έως το 2030.
Το 2020, η εταιρεία μείωσε τις εκπομπές CO2 κατά 7,2% και τις εκπομπές SOx κατά 68,5%. Επιπλέον, η κατανάλωση καυσίμου μειώθηκε κατά 6,1%.
Ως μέρος της στρατηγικής ESG που κυκλοφόρησε πρόσφατα, η ESL παρουσίασε έναν οδικό χάρτη για ναυτιλία χωρίς εκπομπές που αποτελείται από τρία μέρη.
«Πρώτον, χρειαζόμαστε τον καλύτερο διαθέσιμο σχεδιασμό πλοίων και το ηλεκτρικό σύστημα μετάδοσης κίνησης να μετατραπεί έτσι ώστε να λειτουργεί με εναλλακτικά καύσιμα όταν είναι διαθέσιμα», δήλωσε η εταιρεία.
Παραδείγματα αυτού είναι η πρόσφατη παραγγελία έξι υβριδικών πλοίων χωρητικότητας 5.350 dwt που είναι εξοπλισμένα με πακέτα μπαταριών και σύνδεση ρεύματος στην ξηρά, καθώς και τα πρώτα πλοία μεταφοράς χύδην φορτίου με Υγροποιημένο Φυσικό Αέριο (LNG) στον κόσμο Viikki και Haaga.
«Δεύτερον, πρέπει να δημιουργήσουμε διαθεσιμότητα ανανεώσιμων καυσίμων σε βιομηχανική κλίμακα σε συνεργασία με κορυφαίους Σκανδιναβούς προμηθευτές. Ως εκ τούτου, συμμετέχουμε σε έργα που στοχεύουν στη βιομηχανική παραγωγή ηλεκτρονικών καυσίμων με βάση το υδρογόνο το δεύτερο μισό της δεκαετίας».
«Τρίτον, χρειαζόμαστε πελάτες που μοιράζονται το κοινό μελλοντικό όραμα για τη ναυτιλία χαμηλών εκπομπών. Εδώ έχουμε εργαστεί για παράδειγμα με την SSAB για να εισαγάγουμε το Viikki και το Haaga που μείωσαν σχεδόν στο μισό τις εκπομπές μεταξύ των πόλεων Luleå, Oxelösund και Raahe», πρόσθεσε η ESL Shipping.
Συγκεκριμένα, οι βασικοί στόχοι ESG της ναυτιλιακής εταιρείας είναι η ανάπτυξη της επιχείρησης μειώνοντας παράλληλα την πίεση στο περιβάλλον, η βελτίωση της εμπειρίας για τα άτομα στην αλυσίδα αξίας· και η προώθηση ορθών πρακτικών διακυβέρνησης σε όλα τα επίπεδα.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr