Πιο συγκεκριμένα, σύμφωνα με πληροφορίες, με βάση το σχέδιο, προβλέπεται ανάληψη από το νέο σχήμα υποχρεώσεων ύψους 210-230 εκατομμυρίων ευρώ, προώθηση επενδύσεωνύψους 150-200 εκατομμύρια ευρώ σε βάθος 10ετιας, δημιουργία άνω των 2000 θέσεων εργασίας, κάτι που αθροιστικά μπορεί να οδηγήσει σε ώθηση στο ΑΕΠ κατά 0,5%.
Όπως αναφέρεται το εμπορικό τμήμα του ναυπηγείου είναι ήδη διασφαλισμένο από το πλεονάζον πελατειακό δυναμικό της Onex που δεν μπορεί πλέον να εξυπηρετηθεί στα ναυπηγεία της Σύρου, ενώ το αμυντικό θεωρείται πως θα επανεκκινήσει με το πρόγραμμα κορβέτων του ΠΝ.
Να σημειωθεί ότι με βάση πληροφορίες, χτες η Fincantieri κατέθεσε στο Υπ. Άμυνας μια πρόταση κατασκευής Κορβετών και αναβάθμισης ΜΕΚΟ, που όπως τονίζουν πηγές κοντά στη διαδικασία κρίνεται ανταγωνιστική. Προβλέπει, δε, την κατασκευή των τριών από τις τέσσερις κορβέτες και της αναβάθμισης των ΜΕΚΟ στα ναυπηγεία Onex Elefsis και άρα η όλη πρόταση λειτουργεί ενισχυτικά στην προώθηση της διαδικασίας εξυγίανσης.
Αξίζει να σημειωθεί ότι άλλο ένα ακόμη βήμα προς τη θετική εξέλιξη της όλης υπόθεσης για το σχήμα έγινε τις τελευταίες μέρες. Όπως αναφέρουν πηγές της Onex η ψήφιση από το αμερικανικό κοινοβούλιο την εβδομάδα 13-17 Δεκεμβρίου σχετικής νομοθεσίας νοίγει το δρόμο στο DFC (επενδυτικής τράπεζα των ΗΠΑ) για να χρηματοδοτήσει / επενδύσει στην Onex Ναυπηγεία Ελευσίνα της Ελλάδας που «προάγουν την Ασφάλεια της περιοχής».
Τέλος την προηγούμενη Παρασκευή 17 και την Δευτέρα 20 Δεκεμβρίου, οι εργαζόμενοι Ελευσίνας κατόπιν απόφασης του ΔΣ Σωματείου και της Γενικής Συνέλευσης έγιναν οι πρώτοι πιστωτές που συμβάλλονται με το σχέδιο εξυγίανσης των ναυπηγείων από την Onex.
Όπως αναφέρεται ο στόχος της Onex είναι να υποβληθεί το σχέδιο ακόμα και πριν το τέλος της χρονιάς ή το αργότερο μέσα στην πρώτη εβδομάδα του Ιανουαρίου.
Γιώργος Αλεξάκης
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr