Η έκρηξη του εμπορίου με τις αυξανόμενες απαιτήσεις έχει εκτοξεύσει την τιμή των εμπορευματοκιβωτίων αποστολής έως και $20.000 από τη συνήθη τιμή που κυμαίνεται κάτω από τα $2.000.
Ωστόσο, ο γίγαντας του ηλεκτρονικού εμπορίου Amazon φαίνεται να επηρεάζεται λιγότερο από την κατάσταση των εμπορευματοκιβωτίων. Η διορατικότητά του και το άλμα στην κατασκευή των εμπορευματοκιβωτίων του από το 2018 τον έκανε να ξεφύγει από τις καθυστερήσεις στα λιμάνια.
Η Amazon logistics κατάφερε να στείλει πάνω από 5.300 εμπορευματοκιβώτια από το Πεκίνο σε λιμάνια στην Καλιφόρνια και στην Πολιτεία της Ουάσιγκτον. Από τότε, η Amazon αναβαθμίζει την «τέχνη» της αυτοδυναμίας και τώρα αποστέλλει πάνω από 10.000 container το μήνα.
Επιπλέον, ο γίγαντας του ηλεκτρονικού εμπορίου που ιδρύθηκε από τον Jeff Bezons το 1994 ναυλώνει από μόνος του πλοία μεταφοράς χύδην φορτίου, που είναι πιο εύκολα διαθέσιμα, γεγονός που του δίνει ένα πλεονέκτημα στη χάραξη των δρομολογίων του και την καλύτερη αποτελεσματικότητα στο οικοσύστημα μεταφορών του, αποφεύγοντας καθυστερήσεις στα λιμάνια.
Η Amazon έχει επενδύσει περίπου 4 δισεκατομμύρια δολάρια για να αποφύγει τις καθυστερήσεις και να έχει καλύτερο χρόνο άφιξης των πλοίων στον προορισμό τους. Αυτό βοήθησε σημαντικά τη μεγάλη εταιρεία να κυριαρχήσει στον τομέα του ηλεκτρονικού εμπορίου καθώς αποστέλλει σχεδόν το 72% των αποστολών της, σημειώνοντας άλμα αρκετά ψηλά από το προηγούμενο 47%.
Οι έμποροι λιανικής έχουν στραφεί σε σχεδιασμένες στρατηγικές από τη ναύλωση πλοίων μεταφοράς χύδην στην κατασκευή των εμπορευματοκιβωτίων τους. Εταιρείες όπως η Walmart και η Home Depot θα πρέπει να ακολουθήσουν αυτή τη στρατηγική, αλλά η Amazon, με τη διορατικότητά της, έχει ήδη ένα απαράμιλλο πλεονέκτημα έναντι των άλλων.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr