Πρόκειται για το επιβατηγό- τουριστικό πλοίο “ΕΥΤΥΧΙΑ Π” (Ν. Ζακύνθου 3), το οποίο βρισκόταν στη θέση “Κρόνος” και ήταν χαρακτηρισμένο ως επικίνδυνο- επιβλαβές. Το πλοίο απομακρύνθηκε ρυμουλκούμενο εκτός περιοχής δικαιοδοσίας Ο.Λ.Ε. ΑΕ. Είχε καταφθάσει με τον ίδιο τρόπο, ρυμουλκούμενο καθόσον δεν φέρει μηχανή, στις 30-6-2008 από τον λιμένα Ζακύνθου στην Ελευσίνα, όπου στη συνέχεια εγκαταλείφθηκε από τον τότε πλοιοκτήτη του.
Με εισήγηση του Διευθύνοντος Συμβούλου Ο.Λ.Ε. ΑΕ, κ. Απόστολου Καμαρινάκη προς το ΔΣ, τα χρήματα του τιμήματος από την εκποίηση του Ε/Γ -Τ/Ρ “ΕΥΤΥΧΙΑ Π” που θα αποδοθούν στον Ο.Λ.Ε. ΑΕ, λόγω των οφειλών της πρώην πλοιοκτήτριας εταιρείας προς τον Οργανισμό, θα διατεθούν αποκλειστικά για την απομάκρυνση επικίνδυνων-επιβλαβών πλοίων από τον ιστορικό λιμένα της Ελευσίνας “Φονιάς”.
Το έργο της απομάκρυνσης ναυαγίων και επικίνδυνων επιβλαβών πλοίων, τα οποία παραμένουν επί δεκαετίες στην Ελευσίνα επιβαρύνοντας το θαλάσσιο περιβάλλον και δημιουργώντας προβλήματα στην ναυσιπλοΐα, αποτελεί κορυφαία προτεραιότητα της Διοίκησης του Ο.Λ.Ε. ΑΕ. Συνολικά, από τον Απρίλιο του 2020 μέχρι σήμερα, έχουν απομακρυνθεί 10 επικίνδυνα-επιβλαβή πλοία και ναυάγια από την περιοχή αρμοδιότητας του.
Ταυτόχρονα εξετάζεται και η προοπτική δημιουργίας καταδυτικών τουριστικών κέντρων στον κόλπο της Ελευσίνας και σε σημεία όπου δεν θα παρεμποδίζεται η θαλάσσια ναυσιπλοΐα, με στόχο να αξιοποιηθούν ορισμένα ναυάγια που δεν θα μπορούν να ανελκυθούν από τον βυθό, προωθώντας έτσι ένα νέο είδος τουριστικού προϊόντος στην περιοχή, προς τόνωση της τοπικής οικονομίας.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr