Η αντίδραση των ακτοπλόων έρχεται σε συνέχεια της χθεσινής (11/12) απόφασης της ΠΝΟ να κηρύξει δύο διαδοχικές 48ωρες απεργίες στα λιμάνια όλης της χώρας, οι οποίες θα διαρκέσουν έως τα μεσάνυχτα της Δευτέρας.
«Την Παρασκευή ο ΣΕΕΝ επανήλθε με νεότερη βελτιωμένη πρόταση και ζητήσαμε άμεση συνάντηση με την ΠΝΟ με σκοπό τη συνέχιση των διαπραγματεύσεων. Αντί άλλης απαντήσεως, η ΠΝΟ αποφάσισε την παράταση των απεργιακών κινητοποιήσεων και τη διακοπή των θαλάσσιων συγκοινωνιών της χώρας καθώς και αυτών της γραμμής Ελλάδας – Ιταλίας για τέσσερεις συνολικά ημέρες αδιαφορώντας για τις συνέπειες και τις επιπτώσεις από αυτή την ενέργεια» τονίζει, μεταξύ άλλων, ο ΣΕΕΝ.
Εξηγεί δε, ότι «αναφορικά με το “δίκαιο” του αιτήματος της ΠΝΟ για αυξήσεις με αναδρομικό χαρακτήρα, στη διάρκεια της δεκαετίας 2010-2019 η χώρα έζησε μια πτώση του ΑΕΠ κατά 22% και οι μισθοί της ΓΣΕΕ μειώθηκαν κατά 21%, ενώ οι απολαβές των ναυτικών αυξήθηκαν κατά 5%».
Επίσης, υπογραμμίζει ότι «την διετία 2020-2021 η ακτοπλοΐα κατέγραψε τις υψηλότερες ζημίες των τελευταίων δεκαετιών λόγω της υγειονομικής κρίσης, της πτώσης της κίνησης και των περιοριστικών μέτρων για την αντιμετώπιση της πανδημίας.
Παρόλα αυτά, καταλήγει ο ΣΕΕΝ, «κατά την διάρκεια των διαπραγματεύσεων για την υπογραφή της νέας ΣΣΕ, ο σύνδεσμος των ακτοπλόων πρότεινε αυξήσεις τόσο για το 2021 όσο και για το 2022 οι οποίες δεν έγιναν αποδεκτές».
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr