Το νεότευκτο πλοίο έχει σχεδιαστεί για να πληροί τις απαιτήσεις του Δείκτη Σχεδιασμού Ενεργειακής Απόδοσης που σχετίζεται με τις εκπομπές των αερίων του θερμοκηπίου, «EEDI, Φάση 3» για να συμμορφώνεται με τον κανονισμό εκπομπών NOx, NOx-Tier III και θα χρηματοδοτηθεί από τα ταμειακά αποθέματα της εταιρείας.
Συμπεριλαμβανομένης αυτής της συμφωνίας, η ναυτιλιακή διαθέτει βιβλίο παραγγελιών εννέα ιαπωνικών νεότευκτων πλοίων, με παραδόσεις να ξεκινούν από το δεύτερο τρίμηνο του 2022, τρία από τα οποία είναι κατηγορίας Post-panamax και έξι Kamsarmax.
Ο Δρ Λουκάς Μπαρμπάρης, Πρόεδρος της Εταιρείας σχολίασε: «Καταφέραμε να αναπτύξουμε ένα επιπλέον νεότευκτο, αδελφό πλοίο στο υπάρχον βιβλίο παραγγελιών, με σχετικά γρήγορη ημερομηνία παράδοσης για τα ιαπωνικά νεότευκτα».
Η Εταιρεία είναι ένας διεθνής πάροχος υπηρεσιών θαλάσσιων μεταφορών ξηρού φορτίου, μεταφέροντας φορτία χύδην, ιδιαίτερα άνθρακα, σιτηρά και σιδηρομετάλλευμα, κατά μήκος παγκόσμιων ναυτιλιακών διαδρομών για μερικούς από τους μεγαλύτερους χρήστες υπηρεσιών θαλάσσιας μεταφοράς ξηρού φορτίου στον κόσμο.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr