Παράλληλα, σύμφωνα με την ανακοίνωση των οικονομικών αποτελεσμάτων εννεαμήνου της εισηγμένης, τα EBITDA διαμορφώθηκαν στα 11,285 εκατ. ευρώ κατά την ίδια περίοδο.
Πιο αναλυτικά:
H Εταιρεία μέσω των θυγατρικών της, στις οποίες κατέχει το 100% του μετοχικού τους κεφαλαίου, συνεχίζει να εκμεταλλεύεται τέσσερα πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων μέσω μακροχρόνιων ναυλώσεων.
Το ξέσπασμα του ιού COVID-19 είχε αρνητικές επιπτώσεις στην παγκόσμια οικονομία και, κατά το πρώτο εξάμηνο του 2020, επηρέασε αρνητικά τo κλάδο της μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων δια θαλάσσης. Από την έναρξη της πανδημίας έως το μεγαλύτερο μέρος του δεύτερου τριμήνου του 2020, οι ναύλοι για πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων σημείωσαν σημαντική πτώση. Ωστόσο, από τον Ιούνιο του 2020 μέχρι και σήμερα, οι ναύλοι για όλα τα μεγέθη των πλοίων μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων βελτιώθηκαν σημαντικά λόγω της αυξημένης ζήτησης κυρίως για καταναλωτικά αγαθά σε συνδυασμό με τη μη ομαλή λειτουργία της παγκόσμιας εφοδιαστικής αλυσίδας που προκλήθηκε από την πανδημία. Επιπρόσθετα, η αυξημένη ζήτηση σε παγκόσμιο επίπεδο για την αγορά καταναλωτικών αγαθών και λοιπών προϊόντων έχει οδηγήσει σε αύξηση των τιμών μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων δια θαλάσσης, με αποτέλεσμα τη σημαντική αύξηση της κερδοφορίας των εταιρειών τακτικών γραμμών (liner companies) που ναυλώνουν πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων και την επακόλουθη βελτίωση της πιστοληπτικής τους ικανότητας.
Η Εταιρεία και οι θυγατρικές της (στο εξής, ο "Όμιλος") έχουν προβεί σε διάφορες δράσεις αντιμετώπισης της πανδημίας COVID-19 με πρωταρχικό στόχο τη διασφάλιση της υγείας και της ασφάλειας των εργαζομένων τους και όλων των ενδιαφερόμενων μερών, καθώς και τη διασφάλιση της ομαλής λειτουργίας των δραστηριοτήτων τους. Όλες οι δράσεις που σχεδιάστηκαν για την αντιμετώπιση της πανδημίας, συνεχίζουν να τηρούνται απαρέγκλιτα προσαρμοζόμενες πάντα στις οδηγίες των αρμόδιων αρχών και φορέων με στόχο τη διασφάλιση της υγείας και της εύρυθμης λειτουργίας.
Η πανδημία COVID-19 δεν είχε μέχρι σήμερα κάποια αρνητική επίπτωση στις μακροχρόνιες ναυλώσεις των πλοίων του Ομίλου, οι οποίες είναι νομικά δεσμευτικές συμβάσεις. Δεν παρατηρήθηκε ουσιώδης αύξηση στα λειτουργικά έξοδα των πλοίων του Ομίλου λόγω της πανδημίας.
Αναφορικά με την παρούσα ενεργειακή κρίση, η μεγαλύτερη επίπτωση της στον κλάδο των πλοίων μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων, αφορά στο κόστος των καυσίμων. Ο Όμιλος δεν έχει υποστεί κάποια αρνητική επίπτωση, καθώς σύμφωνα με τους όρους των συμβάσεων χρονοναύλωσης το κόστος καυσίμων το επωμίζονται οι ναυλωτές των πλοίων.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr