Το πλοίο κατασκευάστηκε από τις International Maritime Industries (IMI) και Hyundai Heavy Industries (HHI) στο Ulsanτης Νότιας Κορέας.
Το Rayah είναι LNG Ready, δηλαδή έτοιμο να καίει ως καύσιμο υγροποιημένο φυσικό αέριο, σύμφωνα με τον νηογνώμονα ABSκαθώς και ABS SUSTAIN-1 που αποδεικνύει την τήρηση ορισμένων Στόχων Βιώσιμης Ανάπτυξης του ΟΗΕ που σχετίζονται με το σχεδιασμό, τον εξοπλισμό και τη διάταξη των πλοίων.
«Πρόκειται για ένα καινοτόμο πλοίο που πρωτοπορεί όσον αφορά το σχεδιασμό του και την προσέγγισή του στη βιωσιμότητα και είμαστε περήφανοι που μπορέσαμε να χρησιμοποιήσουμε την τεχνογνωσία μας για να υποστηρίξουμε την ανάπτυξή του», δήλωσε ο Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της ABS, Christopher J. Wiernicki.
Ο Πρόεδρος της Bahri Ship Management, Abdulaziz Sabri, σχολίασε: «Η ABS είναι ένας μακροχρόνιος επιχειρηματικός εταίρος της διαχείρισης των πλοίου της Bahri και έχει υποστηρίξει πολύ τις πρωτοβουλίες της εταιρείας για την κατασκευή του πρώτου σε αυτό το είδος πλοίου VLCC με σημειώσεις SUSTAIN-1 και LNG Ready. Οι γνώσεις τους στη μηχανική εναλλακτικών καυσίμων και πλοίων βοήθησαν πάρα πολύ τη Bahri να επιτύχει αυτό το αξιοσημείωτο ορόσημο».
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr