«Η δέσμευση, η χρήση και η αποθήκευση διοξειδίου του άνθρακα (CCUS) προσελκύει την προσοχή παγκοσμίως ως ένα αποτελεσματικό μέσο για την επίτευξη ενός κόσμου ουδέτερου σε άνθρακα. Τα μεγάλα πλοία μεταφοράς υγροποιημένου διοξειδίου του άνθρακα (LCO2) θα διαδραματίσουν ρόλο ζωτικής σημασίας σε αυτήν την αλυσίδα αξίας μεταφέροντας υγροποιημένο CO2 σε χώρους αποθήκευσης και εγκαταστάσεις για χρήση. Η ζήτηση για αυτά τα πλοία αναμένεται να αυξηθεί στο μέλλον», δήλωσε η NYK σε σχετική ανακοίνωση.
Η MOL συνεργάζεται επίσης με τη Mitsubishi Shipbuilding για την ανάπτυξη ενός πλοίου μεταφοράς LCO₂ χωρητικότητας 50.000 κυβικών μέτρων, περίπου 12 φορές μεγαλύτερο από τα μεγαλύτερα τέτοιου τύπου πλοία που υπάρχουν σήμερα.
Η MOL και η K Line αποτελούν επίσης μέρος μιας άλλης ομάδας που σκοπεύει να σχεδιάσει μεγαλύτερα πλοία μεταφοράς υγροποιημένου CO2. Η Nippon Steel και η Itochu Corporation είναι μεταξύ των εταίρων σε αυτό το έργο.
Η ιαπωνική κυβέρνηση υποστηρίζει την εθνική ανάπτυξη της δέσμευσης και αποθήκευσης διοξειδίου του άνθρακα και της ανακύκλωσης άνθρακα τα τελευταία δύο χρόνια, κάτι που σύντομα θα απαιτήσει την ανάγκη για μεταφορά CO₂ λόγω της μεγάλης απόστασης μεταξύ των πηγών εκπομπών CO₂ και των χώρων αποθήκευσης.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr