Η MOL συνεργάζεται με την Japan Engine Corporation (J-ENG), μέρος του ομίλου Mitsubishi Heavy Industries, για να αποκτήσει ένα δίχρονο κινητήρα θαλάσσιου υδρογόνου χαμηλής ταχύτητας.
Η J-ENG αναπτύσσει τον κινητήρα με την Kawasaki Heavy Industries και την Yanmar Power Technology, έχοντας λάβει κρατική επιδότηση έρευνας.
Δεν έχει δοθεί χρονοδιάγραμμα για αυτή τη δοκιμή ορόσημο, την οποία θα παρακολουθούν πλοιοκτήτες και ναυπηγεία σε όλο τον κόσμο, με το υδρογόνο να είναι πρωταγωνιστής στην προσπάθεια αναζήτησης της ναυτιλίας, νέων «πράσινων» καυσίμων.
Η MOL, η οποία είναι η μεγαλύτερη ναυτιλιακή εταιρεία της Ιαπωνίας σε χωρητικότητα φορτίου, στοχεύει να αναπτύξει ποντοπόρα πλοία με καθαρές μηδενικές εκπομπές ρύπων τη δεκαετία του 2020 και να επιτύχει καθαρές μηδενικές εκπομπές αερίων του θερμοκηπίου έως το 2050.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr