Ο συνολικός δείκτης, ο οποίος επηρεάζει τα ποσοστά για τα πλοία capesize, panamax και supramax, υποχώρησε 241 μονάδες, ή 7%, στις 3.187, το χαμηλότερο επίπεδο από τις 28 Ιουλίου.
Ο δείκτης capesize υποχώρησε 466 μονάδες, ή 11,1%, στις 3.736, το πιο αδύναμο από τις 22 Ιουλίου.
Τα μέσα ημερήσια κέρδη για τα capesizes, τα οποία μεταφέρουν φορτία 150.000 τόνων, όπως σιδηρομετάλλευμα και άνθρακας, υποχώρησαν 3.858 δολάρια σε 30.987 δολάρια.
Τα συμβόλαια μελλοντικής εκπλήρωσης σιδηρομεταλλεύματος αναφοράς στην Κίνα έπεσαν στο ημερήσιο όριο συναλλαγών την Τρίτη και έπεσαν κάτω από τα 600 γιουάν (93,75 δολάρια) ανά τόνο για πρώτη φορά σε σχεδόν ένα χρόνο λόγω των χαλαρών συνθηκών προσφοράς και των κακών προοπτικών ζήτησης.
Ο δείκτης panamax υποχώρησε 171 μονάδες, ή 4,5%, στις 3.644, αγγίζοντας το χαμηλότερο επίπεδο σε σχεδόν δύο μήνες.
Τα μέσα ημερήσια κέρδη για τις panamaxes, που μεταφέρουν φορτία άνθρακα 60.000-70.000 τόνων άνθρακα ή σιτηρών, μειώθηκαν κατά 1.540 δολάρια σε 32.797 δολάρια.
Ο δείκτης supramax υποχώρησε 123 μονάδες στις 2.919, το χαμηλότερο από τα τέλη Ιουλίου.
Το τελεύταίο τρίμηνο της φετινής χρονιάς υποδεικνύει σημάδια πτωτικής τάσης για τη ναυλαγορά χύδην ξηρού φορτίου, ωστόσο αν αυτό δεν ανησυχεί ακόμα τους ναυτιλιακούς παίκτες, καθώς είναι αρκετά υψηλότερα τα επίπεδα ακόμα από την αντίστοιχη περίοδο του 2020.
Μαρία Μπερτζελέτου
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr