Αναλυτικότερα θα πρέπει να συνεχίσουν τον συντονισμό για την αντιμετώπιση των προκλήσεων της εφοδιαστικής αλυσίδας σε πολιτειακό, εθνικό και παγκόσμιο επίπεδο.
Επιπλέον, απαιτεί από το Υπουργείο Οικονομικών να συνεργαστεί με κρατικούς φορείς για την ανάπτυξη μακροπρόθεσμων λύσεων που υποστηρίζουν τις λιμενικές λειτουργίες και τη διακίνηση εμπορευμάτων.
Την ίδια στιγμή χρεώνει κρατικά, ιδιωτικά και ομοσπονδιακά ακίνητα, που θα μπορούσαν να είναι διαθέσιμα για την αντιμετώπιση των βραχυπρόθεσμων αναγκών αποθήκευσης μετά την εκφόρτωση των εμπορευμάτων από τα πλοία, μέχρι να μεταφερθούν στις κρατικές εκτάσεις.
Το εκτελεστικό διάταγμα δίνει επίσης στο Υπουργείο Μεταφορών 30 ημέρες για να αξιολογήσει και να προσδιορίσει τις εμπορευματικές διαδρομές προτεραιότητας που πρέπει να ληφθούν υπόψη για μια προσωρινή εξαίρεση από τα τρέχοντα όρια μικτού βάρους οχημάτων.
Η Υπηρεσία Εργασίας και Ανάπτυξης Εργατικού Δυναμικού της Καλιφόρνια πρόκειται να εντοπίσει πιθανές συνεργασίες για την αύξηση της επαγγελματικής κατάρτισης για τους λιμενικούς και άλλους εργαζόμενους σε όλη την αλυσίδα εφοδιασμού.
Οι κρατικές υπηρεσίες καλούνται να «χρησιμοποιήσουν όλες τις υπάρχουσες νομικές και οικονομικές εξουσίες για να επισπεύσουν και να ιεραρχήσουν αυτές τις δραστηριότητες, μεταξύ άλλων δίνοντάς τους προτίμηση στην χορήγηση κρατικής χρηματοδότησης».
Η οδηγία έρχεται σε μια εποχή όπου ο όγκος των πλοίων που περιμένουν να ανοίξει ο χώρος ελλιμενισμού στο Λος Άντζελες και στο Λονγκ Μπιτς έχει εκτοξευθεί σε επίπεδα ρεκόρ.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr