Ο όμιλος αναγκάστηκε να αναβαθμίσει αυτό το νούμερο για δεύτερη φορά μέσα στους τελευταίους μήνες, προβλέποντας τώρα ότι θα εξασφαλίσει ρεκόρ EBITDA μεταξύ 22 και 23 δισεκατομμυρίων δολαρίων.
Αυτοί οι αριθμοί υποδεικνύουν πως οι προβλέψεις που είχε κάνει η εταιρεία νωρίτερα, ότι ολόκληρη η βιομηχανία ναυτιλιακών εμπορευματοκιβωτίων δεν θα μπορούσε να καταρρίψει τα καθαρά συνδυασμένα κέρδη των 100 δισ. δολαρίων φέτος φαίνονται πλέον απαισιόδοξες.
Ο όμιλος δήλωσε τον Φεβρουάριο ότι αναμένεται να έχει ελεύθερη ταμειακή ροή άνω των 3,5 δισεκατομμυρίων δολαρίων για το 2021, κάτι που τώρα αναμένει να είναι τουλάχιστον 14,5 δισεκατομμύρια δολάρια.
«Δεδομένων των συνεχιζόμενων προβλημάτων στις αλυσίδες εφοδιασμού, η APMM αναμένει τώρα ότι το δεύτερο εξάμηνο του 2021 θα είναι ισχυρότερο από το αναμενόμενο, τόσο το τρίτο τρίμηνο όσο και το πλήρες έτος 2021», ανέφερε η εταιρεία σε ανακοίνωσή της.
Μιλώντας στο Reuters, ο διευθύνων σύμβουλος της Maersk, Søren Skou, δήλωσε πως αναμένει ότι ο όγκος του παγκόσμιου εμπορίου θα αυξηθεί 7% -8% φέτος σε σύγκριση με το 2020.
«Βλέπουμε πολύ ισχυρή ζήτηση για χρονοναυλώσεις σε συνδυασμό με τον ανεφοδιασμό και το γεγονός ότι η χωρητικότητα σε λιμάνια, αποθήκες και πλοία δεν χρησιμοποιείται πλήρως λόγω της Covid-19», δήλωσε ο Skou, προσθέτοντας: «Τίποτα στα δεδομένα μας δεν υποδηλώνει ότι η κατάσταση θα αλλάξει φέτος».
Επί του παρόντος, το 9% -10% της παγκόσμιας χωρητικότητας των εμπορευματοκιβωτίων βρίσκεται εκτός λιμένων περιμένοντας για εκφόρτωση, σύμφωνα με τα δεδομένα της Maersk.
Η A.P. Møller - Maersk θα ανακοινώσει τα αποτελέσματα του τριμήνου στις 2 Νοεμβρίου.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr