Το λιμάνι του Santos διαχειριζόταν περίπου το 28% των εμπορικών συναλλαγών της Βραζιλίας τον Ιούλιο. Η πλειοψηφία αυτών των συναλλαγών είχε ως κύρια προέλευση και προορισμό την Κίνα. Ο μεγαλύτερος τερματικός σταθμός, ο Tecon Santos αύξησε το μερίδιο αγοράς του στο 40%, καθιστώντας τον δεύτερο πιο πολυσύχναστο τερματικό σταθμό στο λιμάνι του Santos, το μεγαλύτερο λιμάνι εμπορευματοκιβωτίων της Βραζιλίας.
Ο Μαρσέλο Ριμπέιρο, διευθυντής επιχειρησιακών λειτουργιών στο λιμάνι του Santos, δήλωσε ότι οι τερματικοί εμπορευματοκιβωτίων «επενδύουν σε υποδομές και νέες τεχνολογίες που αυξάνουν την παραγωγικότητα και την ενεργειακή τους απόδοση, με αποτέλεσμα μεγαλύτερη ελκυστικότητα στην αγορά. Οι επιδόσεις που επιτυγχάνονται στο λιμάνι είναι αποτέλεσμα καλής διαχείρισης».
Η συνολική κίνηση φορτίου αυξήθηκε κατά 6% σε 88,9 εκατ. τόνους, πάνω από το αποτέλεσμα που επιτεύχθηκε τους πρώτους επτά μήνες του 2020.
Παρόλο που η κίνηση των φορτίων έχει αυξηθεί, η ροή των πλοίων από τον Ιανουάριο έως τον Ιούλιο ήταν 1% χαμηλότερη από πέρυσι σε 2.851 πλοία που ήταν σε αγκυροβόλιο, στοιχείο που αποδεικνύει τον μεγάλο όγκο μεταφοράς ανά πλοίο που αποπλέει στο Santos.
Τέλος, τα κέρδη του λιμανιού υπερδιπλασιάστηκαν σε σύγκριση με την αντίστοιχη περίοδο του 2020, με αύξηση ύψους 127%, λόγω της αύξησης των εσόδων και της μείωσης του κόστους και των εξόδων. Τα καθαρά έσοδα αυξήθηκαν κατά 13% και έφτασαν τα 295,9 εκατομμύρια δολάρια ΗΠΑ (56,3 εκατομμύρια δολάρια ΗΠΑ), ευνοούμενα από την έντονη κινητικότητα φορτίου.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr