Το πλοίο έχει χωρητικότητα 86.700 κυβικών μέτρων και έχει κατασκευαστεί από την Kawasaki Heavy Industries, ενώ είναι το πρώτο πλοίο μεταφοράς υγραερίου/αμμωνίας με καύσιμο το υγραέριο της K Line.
Διαθέτει σύστημα διπλού καυσίμου υγραερίου, που θα μειώσει τις εκπομπές CO2 κατά περίπου 20%, τις εκπομπές SOx κατά 90 έως 100% και τις εκπομπές ΝΟx κατά 10 έως 15% σε σύγκριση με τα υπάρχοντα VLGC.
Επιπλέον, το πλοίο θα έχει σχεδιασμό για τη μεγιστοποίηση της αποδοτικότητας καυσίμου που θα επιτύχει την μείωση των εκπομπών CO2 σε ποσοστό πάνω από 30% στο Δείκτη Σχεδιασμού Ενεργειακής Απόδοσης (EEDI), γεγονός που πληροί πλήρως τον στόχο μείωσης του ΙΜΟ.
Τέλος, θα μεταφέρει και αμμωνία, η οποία είναι ένα καύσιμο μηδενικών εκπομπών, και ένας από τους τρόπους μεταφοράς υδρογόνου.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr