Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr

Το πλοίο έχει χωρητικότητα 86.700 κυβικών μέτρων και έχει κατασκευαστεί από την Kawasaki Heavy Industries, ενώ είναι το πρώτο πλοίο μεταφοράς υγραερίου/αμμωνίας με καύσιμο το υγραέριο της K Line.
Διαθέτει σύστημα διπλού καυσίμου υγραερίου, που θα μειώσει τις εκπομπές CO2 κατά περίπου 20%, τις εκπομπές SOx κατά 90 έως 100% και τις εκπομπές ΝΟx κατά 10 έως 15% σε σύγκριση με τα υπάρχοντα VLGC.
Επιπλέον, το πλοίο θα έχει σχεδιασμό για τη μεγιστοποίηση της αποδοτικότητας καυσίμου που θα επιτύχει την μείωση των εκπομπών CO2 σε ποσοστό πάνω από 30% στο Δείκτη Σχεδιασμού Ενεργειακής Απόδοσης (EEDI), γεγονός που πληροί πλήρως τον στόχο μείωσης του ΙΜΟ.
Τέλος, θα μεταφέρει και αμμωνία, η οποία είναι ένα καύσιμο μηδενικών εκπομπών, και ένας από τους τρόπους μεταφοράς υδρογόνου.