Η τοπική κυβέρνηση του Νταλιάν μόλις εισήγαγε μέτρα σύμφωνα με τα οποία οι επιθεωρητές που παρακολουθούν επισκευές πλοίων και υπηρεσίες δεξαμενισμού πρέπει να ζουν σε μια καθορισμένη ζώνη ένταξης κατά τη διάρκεια της επισκευής του πλοίου. Αυτό απαιτεί από τους επιθεωρητές να τεθούν σε καραντίνα για όλη τη διάρκεια της εργασίας, συνήθως δύο έως τρεις εβδομάδες, ανάλογα με τις εργασίες.
Μόλις τελειώσει το project, οι τοπογράφοι καλούνται στη συνέχεια να περάσουν 14 ημέρες σε καραντίνα σε μια κρατική εγκατάσταση ακολουθούμενη από άλλες επτά ημέρες καραντίνας στο σπίτι. Τα μέτρα θα έχουν ως αποτέλεσμα την αδράνεια μεγάλου μέρους των εργαζομένων, οδηγώντας σε έλλειψη εξειδικευμένου προσωπικού.
Ωστόσο, η περιοχή του Νταλιάν δεν είναι η μόνη στην Κίνα που επιβάλει αυτούς τους νέους περιορισμούς. Πολλές άλλες πόλεις που διαθέτουν εξίσου λιμάνια έχουν παρόμοια μέτρα, συμπεριλαμβανομένων μέρες καραντίνας για τα πληρώματα, ανάλογα με την εθνικότητα του πληρώματος και το μέρος που προέρχεται το πλοίο.
Η Κίνα κυριαρχεί στον τομέα των επισκευών πλοίων, διαθέτοντας τα 10 από τα 12 μεγαλύτερα ναυπηγεία. Χαρακτηριστικό είναι το γεγονός πως τα δεδομένα της Clarksons δείχνουν ότι τα κινεζικά ναυπηγεία ήταν υπεύθυνα για το 49% των παγκόσμιων επισκευών το 2020.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr